h1

Faza zilei

25/04/2013

Faza intamplata pe bune, la mine la birou. Bineinteles, asta se intampla cam acum un an… de atunci dateaza aceasta ciorna. Abia acum am gasit putin timp sa termin de scris.

Cica noi, dupa ora 22:00, la birou, treaba multa, stres, toata lumea obosita, liniste de inmormantare. La un moment dat un coleg zice: “hai ma sa facem o comanda de pizza”. Ma rog, detalii, centralizeaza el toate comenzile de la colegi, pune mana pe telefon si incepe conversatia. Fiti atenti, epic πŸ™‚

– Alo, buna seara, as vrea sa fac si eu o comanda de pizza.

– Da, spuneti-mi numele si adresa de livrare, va rog.

Incepe colegu, isi spune numele, spune si adresa. La care, probabil tipa care prelua comenzile isi da seama ca adresa spusa de colegul meu este o adresa de mare corporatie… si evident se prinde ca facem comanda de la birou. Impinsa probabil de la spate de o urma de compasiune, zice:

– Aaaa, sunteti inca la munca si la ora asta?

La care, colegul meu, nu stiu daca foarte spontan sau pur si simplu sictirit, spune foarte orginilal:

– Eheee, cine vorbea ?!?!?

Ce-a urmat, n-a mai contat… cu toata oboseala pe care o aveam, am ras cu pofta maxima πŸ™‚

Leave a comment