h1

Prosteala eMAG

20/09/2011

Sunt sigur ca ati vazut cu totii noua (veche) oferta a celor de la eMag… pe care au pus-o pe toate site-urile, indiferent de categorie… Ma refer la oferta cu “TVA-ul inapoi la orice televizor”. Evident ca pentru orice om care se gandeste serios sa-si cumpere un televizor (indiferent cat de scump), oferta este una foarte, foarte buna. Dar stati ca la eMag, nici ofertele nu sunt ceea ce par… adica pana si ofertele sunt gandite sa te jefuiasca si sa-ti mai scoata niste bani din buzunar.

Cum ziceam, acum vreo 2 luni eram in cautarea unui televizor… si am dat de oferta asta care mi s-a parut cel putin avantajoasa. La un calcul simplu, cumparand un televizor de 1700 RON primesc inapoi aproximativ 400 RON. Pun mana pe telefon, fac comanda, intreb despre oferta si mi se spune ca de fapt primesc un voucher cu voaloarea TVA-ului pe care-l pot folosi in luna septembrie… pentru a face cumparaturi de la eMag. Zic “tot e ceva”… deja imi faceam planuri ce-as putea sa-mi iau de 400 RON…

Saptamana trecuta, stiind ca se apropie perioada in care imi pot folosi voucher-ul, dau un mail la eMag si-i intreb detalii despre cum pot sa-l folosesc. Primesc in 24 de ore un raspuns in care mi se spune ca pot folosi voucher-ul doar pentru a cumpara produse doar din anumite categorii gen electrocasnice mari, plite incorporabile, masini de spalat vase/rufe etc., categorii din care cel mai ieftin produs era undeva la 1000 RON (majoritatea preturilor peste pretul pietei). Ma scandalizez si trimit mail inapoi sa-mi exprim nemultumirea. Le spun ca mi se pare magarie, ca initial nu mi-a spus nimeni despre ce este vorba exact… Imediat ma suna o cucoana si-mi spune “ne pare rau, dar oferta era detaliata pe site… n-ati citit dumneavoastra !”.

Deci ba, astia care aveti de gand sa-mi mai faceti o oferta… ori faceti o oferta si-mi spuneti clar de la inceput ce-mi oferiti… ori stati in banca voastra si lasati-ma sa dau 1700 RON pe televizor si stiu ca i-am dat. O sa ne trezim in curand ca primesti vouchere cadou pe care le poti folosi doar daca te duci sa le sugi p..a alora de la eMag. Ei bine… “pa mis” pe voucherul vostru cadou… ca plita incorporabila nu-mi cumpar pe motiv ca n-am nevoie…

Intr-adevar, m-am convins intr-un final ca oferta era detaliata pe mail exact cum sunt detaliate dobanzile pe ofertele de credite… adica o steluta minuscula si aproape inexistenta pe care apesi si te duce la oferta propriu-zisa.

 

59 comments

  1. Imi pare rau pentru neatentia ta. Eu am cumparat 2 laptopuri si am primit vouchere cu tva-ul inapoi, insa eu am fost atenta la oferta deoarece aveam nevoie sa mai cumpar ceva in perioada 1-15 septembrie, iar oferta respectiva a venit la timp. Ceea ce vreau sa mai adaug este faptul ca dupa promotia respectiva, aceleasi laptopuri aveau pretul la care le-am cumparat eu, deci nu e o smecherie prin care tva-ul respectiv disparea peste noapte.
    In plus, eu stiu ca am primit si e-mail in care imi erau furnizate toate datele, inclusiv produsele pe care aveai ocazia sa le achizitionezi cu voucherele respective. Eu zic ca ai avut suficient timp la dispozitie sa iei o decizie.


    • Da, ce-i drept a fost si neatentia mea…

      Insa mi s-a parut ca oferta mi s-a facut putin marsaveste… d-aia eram nemultumit.

      Eeee, a trecut. Intre timp am mai cumparat ceva de la eMag… si-o voi mai face🙂


      • Mai devreme ii injurai si acum o lasi mai moale ?
        Ai primit o oferta sa-ti inchida gura?


    • un nesimtit cu nickname de fata , angajat al emag posteaza cu tupeu in apararea firmei de-i da sa suga…auzi la el, a cumparat o punga cu laptopuri…


  2. AVETI TOTALA DREPTATE, EMAG SUNT NISTE TEPARI, AU ATRAS CLIENTII LA INCEPUT CU PRETURI BUNE DUPA CARE, OAMENII AU VAZUT CA AU CLIENTI SI BAGA FRATE PRETURI PESTE TOATE FIRMELE ONLINE.SA LE FIE RUSINE SI ANGAJATILOR SI PATROULUI PARVENIT PESTE NOAPTE DIN CONTRACTE ILEGALE CU STATU.RUSINEEEEEEEEE


    • voi ziceti de emag ca are preturi mari,m-am uitat azi pe marketonline de un tv led…..mamaaa sa vezi ce preturi au aia frateeeee,te doare capu


    • SA NU CUMPARATI NIMIC DE LA NENOROCITII ASTIA.
      PACALESC OAMENII CA LE VAND PRODUSE NOI SI IN REALITATE VAND PRODUSE RESIGILATE.
      FAZA CU RETURUL E O MARE TEAPA , CA ATUNCI CAND TE DUCI LA EI SA RETURNEZI PRODUSUL TE PROSTESC IN FATA.


  3. Te faci singur de ras cu prostiile tale…daca tu nu stii sa citesti de ce bagi prostii in cap oamenilor ?


    • deci dupa parearea ta bey angajat al emagului nenorocit, trebuie sa intri pe internet inainte de a cumpara ceva .. orice, de la showroom-urile emag…destepti v-a mai facut ma-ta …Nu am vazut nici un anunt pe peretii showroomu-urilor despre aceasta mirsavie, adica detaliile cu stelute ce nu pot fi citite decit pe internet…nu mai spun ca cumparaturile viitoare obligatorii nu permit decit un voucher si doar obiecte cu o valoare enorma care oricum au fost deja supraestimate…


  4. ceea ce este cel putin acum la emag este TEAPA!, nu poti sa scrii mare cat casa cu litere rosii ca primesti nu stiu cat inapoi si apoi prin nu stiu ce pagini sa explici ca de fapt primesti un bon in valoare de x lei, cu care ai dreptul sa cumperi in perioada y, produse din gama Z. Ar veni ceva de genul: “cumpara un monitor de la noi de 500 lei si primesti un voucher de cca. 100 lei cu care poti sa iti cumperi o masina de spalat de 1200 lei. Deci unde e avantajul? Faptul ca ai scos din buzunar 1600 lei (500+1200-100) cand de fapt aveai nevoie doar de un monitor de 700Lei. Practic e mai avantajos sa cumperi acel monitor din alta parte cu 5-10 lei mai ieftin.

    Teapa sau TEAPA oricum i se spune pe emag e acelasi lucru.


    • rectific; ……………….”Faptul ca ai scos din buzunar 1600 lei (500+1200-100) cand de fapt aveai nevoie doar de un monitor de 500Lei (nu 700 cum am scris mai sus). Practic e mai avantajos sa cumperi acel monitor din alta parte cu 5-10 lei mai ieftin (490 sau 495 lei decat sa cumperi ce vor ei cand vor ei). Apropo nu m–ar mira ca apoi sa spuna ca pentru produsele din gama voucherului se plateste transport seprat sau orice bazaconie de luat banii cu JAPCA, ca doar na e romania.


  5. e-Mag cele mai mari preturi posibile on-line, intrati si verificati daca nu credeti, este foarte simplu.


  6. Prosteala eMAG este in floare. Cumperi ceva si pe urma cu bonusul respectiv nu poti lua decat produse de la o anumita suma in sus. Exemplu: peste 13.990 RON
    Ca sa nu mai vorbim si de concursul RETEAUA3 cu fel de fel de boti si roboti in care sa pierzi totul. Ramai doar cu pierderea de timp.


    • in legatura cu concursul e chestie gindita mirsav : vor sa ne transforme pe toti in niste hoti la drumul mare, cum sa furam mai bine din munca colegilor de concurs si sa fim si rasplatiti pentru asta…


  7. Mai ,sa stiti ca eu sint un client al emagului destul de vechi si eu am facut comenzi in timpul ofertelor si am primit card cadou ,treaba e sa sti sa il folosesti .Referitor la detaliere si conditionarea ofertelor va spui : cititi cu atentie inainte sa faceti comanda ,nu va grabiti ca un copil care sare pe jucari ,e un sait super bun ,oferte bune si seriozitate maxima .Spuneti ca e cel mai scump ,mai ,inseamna ca voi nu ati auzit de DOMO ,FLANCO ,etc ,verificati mai multe saituri inainte sa vorbiti .Deci EMAG CEL MAI BUN !!!!!!!!!!


    • mars ma, jegosii de la emag sunt din ce in ce mai nesimtiti la fel ca patronul lor care a furat bani publici. Se va duce dracu incet.
      eu unul nu mai cumpar de acolo ca prea s-au nesimtit cu preturile


      • MARS MA CA ASTIA SUNT NISTE NENOROCITI.
        SUNT NISTE NESIMTITI DE MARE CLASA


  8. Intradevar e o “magarie” dar fara sa le i-au apararea celor de la Emag, cam peste tot “oferta speciala” nu inseamna chiar ce ar trebui… La fel ca si tine am vazut ca au aceasi oferta , si mai nou asta cu varsta 70% care e mai praf ca prima. Deci in concluzie ( no ofence) trebuia sa casti ochii mai bine.
    P.S. Asta nu inseamna ca sunt incantat de super ofertele lor.


  9. deci, sa va explic cum e cu teapa de la emag, se pare ca nimeni nu e sesizat…cand vrei sa-ti cumperi ceva de acel TVA inapoi, sa zicem ca ai avut ocazia sa te uiti in lista de preturi…mai este o problema, dilema…cica…daca vrei sa-ti cumperi ceva de la ei cu acel voucher…trebuie sa fie de cel putin 3 ori mai scump, exemplu ai voucher de 1 000 lei trebuie sa te coste sa zicem un frigider ca altceva nu prea-ti dau…3 000 lei….aaaa, cum vii se pare???


  10. Fericitilor…eu am cumparat de la ei un pc pe componente si acum evita sa-mi trimita cuponul….pur si simplu ma amina….ma mint ca azi…ca acu’….si a trecut o saptamina de cind am dat o caruta de bani….cu ideea ca primesc marfa de 2000 de roni in ianuarie..luam cuiva un televizor…sora-mii o masina de spalat si-mi recuperam o parte din banii dati…acuma astia fac misto de mine si nu-mi trimit macar un raspuns….indiferent ce ar scrie in el….pur si simplu ma ignora…


  11. Eu nu stiu cine mai cumpara de la Emag, la cate magazine online sunt mai ieftine.Dar probabil cei care nu prea se descurca cu cautarea pe net sau sunt foarte comozi.


  12. Teapa de la eMag
    Am cumaprat un televizor LG si am primit un “card cadou” de 320 lei pe care ar fi trebuit sa il folosesc intre 11-20 noiembrie.Dar ce sa vezi ? Surpriza !!! Cand sa folosesc cardul cadou, produsele din categoriile indicate de cei de la emag s-au evaporat!!!
    Adica nu mai era nimic.Cu alte cuvinte pot sa uit de “cardul cadou”.Oricum asta a fost ultima oara cand am mai cumparat de la ei.
    Atentie deci la TEPARII DE LA EMAG!!!


  13. sunteti niste verze sa comentati atatea despre emag


  14. Sa stii ca e prosteala in floare,mi-am cumparat si eu un televizor lg si am primit un vocher de 400 lei de care pot sa-mi iau orice produs lg,dar problema este ca au facut disparute produsele in jur de 500 lei sunt doar alea de pe 1000 lei.Deci sunt niste escroci cu litere mari si nesimtiti!!!!


  15. eu am luat o masina de spalat cu tva-ul inapoi si cand a fost valabila promotia am comandat online cu cardul cadou care continea suma TVA-ului si mi-am luat un cuptor cu microunde exact de valoare. Problema e alta care ma nemultumeste. Masina de spalat si cu TVA-ul minus nu era cat una identica la Altex de ex. Preturile sunt mai mari ca la Altex , dar acum am luat teapa , am luat :PNu sunt cei mai buni de pe piata ca preturi. Asa sunt draguri , serviabili, prompti.


  16. Prosteala eMAG este in floare.
    Am cumparat si eu de la EMag un DVD si un Hard si amindoua le pun in calculator mergeau foarte prost amindoua erau Lovite si le-am trimis inapoi fara sa obser ca erau lovite foarte putin, dar cei de la emag au zis ca eu le am lovit si ca din cauza ca erau lovite nu pot sa le inlocuiasca.Problema e ca vine firma de curierat ii dai bani si apoi iti da marfa omul pleaca si daca e defect din cauza lor nu ai cum sa ii documentezi ca e e din vina lor si ca asa le ai primit zice ca e din cauza ta si te speli pe cap cu ele .Eu unul mam lamurit cu Emagul si am vazut ca si altii asa ca mai sint magazine e pacat sa toleram asa nedreptati…


  17. Niste tepari………..


  18. mi-am cumparat de la emag un tv, am primit tva-ul inapoi si in sep cu voucherul acela am luat o masina de spalat pt soacra-mea. cu voucherul de la masina de spalat am luat in noi si un aragaz pt mama. deci cu ajutorul tv-ului am ajutat-o si pe soacra-mea si pe mama. si scrie clar la regulament care sunt conditiile.


  19. E bine sa fie cumparate in regula. Daca ai probleme, vorbesti cu un bou ca mine. Toate problemele se vor rezolva, contra cost. Daca ceri informatii, iti vor raspunde ca services-ul(care f. probabil a furat piesa din interior), care[ sigur este fiul handicapat al unui angajaj din emag], trebuie sa platesti.
    Deci, va rog, cumparati!
    Eu, va rog sa ii iubiti!!!!!!!

    Una hirunda non facit ver!


  20. sa-mi spuneti un singur retailer care nu vrea sa-si insele clientii! unul singur!


  21. Vai de ei ! M-au sunat azi dimineata aia de la curier sa-mi zica ca le-a fost sparta masina si le-au furat 5 colete,printre care si-al meu.TRAIASCA EMAG !


    • Foarte tare !! Imi pare rau pt coletul tau, dar deocamdata nu ai nici o vina si va trebui sa ti-l despagubeasca firm de curierat. Vizavi de Emag sincer nu mai au printre cele mai bune preturi… M-am convins mai de mult de asta. Dar sunt anumite momente in care daca stiii sa profiti e ok, de ex. un coleg de serviciu a luat un aparat foto de la 1500 lei cu 750 lei luni diminieata . Adevarul ca omul a intrat la 5 dimineata pe site si a facut comanda iar la a doua comanda facuta dupa 8 minute deja diferenta intre comenzi era de 40.000. Asta inseamna ca probabil ne batem gura degeaba pe aici. eu oricum voi cumpara de unde voi gasi m-ai acceptabil chiar si de la emag. Acum am o comanda la Domo pt un televizor care l-am prins in oferta cu black friday de la 2999 la 2550 cu reducere de 15%. La emag acelasi televizor e 3400. Deci?


      • Pe langa alte produse,am cumparat si un GPS de la emag.Dupa o saptamana (aproximativ) l-am trimis inapoi,ptr.ca nu mai functiona,gandindu-ma ca nu o sa mai vad altul in loc,dar in cateva zile am primit altul,care functioneaza foarte bine si acum,de vreo 8-9luni.Deci eu sunt multumit de “EMAG”.Si la pret e convenabil.


  22. de la emag se merita sa cumperi decat componente pc, in rest e teapa


  23. ba cacatilor e bine ca va fu….e un shmeker cu un magazin de caca ca nu va duce capul.


  24. Si eu am luat teapa cu emag.
    Am avut 4 carduri cadou cu valabilitate 31 decembrie 2011 si pe 31 decembrie dimineata mi se spunea ca de fapt cardurile sunt expirate…. desi teoretic erau valabile pana la sf zilei de 31 dec.

    Nu am primit inca nici un raspuns la reclamatia mea. Probabil nici nu voi primi.


  25. Am cumpărat şi eu, dar mai mult prietenii şi colegii mei din firmă de la e-Mag. Văzând comentariile voastre, am să-mi bag cunoştinţele în „şedinţă” să nu mai comandăm de la ei, măcar din solidaritate cu nemulţumiţii ! Chiar acum o să mă apuc să studiez ofertele, că a venit vremea pt. ceva achiziţii şi nu prea vrem să fim ţepuiţi. Cele bune !


  26. itradevar sunt niste hoti . eu am luat marfa de la ei peste 5000 lei si pe firma si trebuia sa platesc cu op. am platit ca la curve inainte si mi-au trimis marfa abia peste 2 saptamini.parerea mea despre aceasta firma care a fost furata de catre niste hoti din bucuresti eu cred ca este cea mai neserioasa si comercializeaza toate gunoaiele chinei adica marfa de clasa d, asta e parerea mea despre emag


  27. Bune ziua,
    Am cumparat de la e-mag 2 licente Kaspersky de care in prealabil am intrebat daca au meniul in limba engleza si am primit de la o anume Andreea Oancea un raspuns afirmativ, adica da sunt in limba engleza. Am primit antivirusul si am incercat sa-l instalez iar meniul era in limba romana. Acum eu am comandat produsul pentru cineva care este vorbitor numai de limba engleza si am sunat la emag pentru a vedea ce facem. Operatorul mi-a comunicat, dupa ce s-a interesat la cineva de la tehnic presupun, ca sa intrul pe site-ul kaspersky si sa scimb cumva meniul. Daca persoana in cauza, pentru care am cumparat antivirusul nu stie limba romana cum se poate descurca cu cd-ul? Sunt niste mincinosi, pentru vanzari sunt in stare sa spuna ca poti face plaja la -10 grade C. Sunt foarte dezamagit de ei, chiar nu ma-m asteptat sa minta chiar asa!


  28. Aveti dreptate. Sunt niste Tepari. Am cumparat de la ei marfa in valoare de 6000 lei si am primit ceva vouchere de reducere cat varsta mea. Ar trebui sa le folosesc in luna februarie. Problema este ca in acest moment, problema este ca in acest moment stocul lor de marfa (tv 3d) este aproape 0. Probabil vor reinoi stocul dupa terminarea perioadei de valabilitate a ofertei. Nu mai cumparati de la acesti tepari cu promisiunea ca veti putea cumpara ceva cu vouchere cadou peste o luna sau doua. TEAPAAAAAA.


  29. cum frate sa-ti iei laptop de la emag si sa-ti dea bon de reduce peste 2 luni la forjaibare si tzucumbare ? Pai va dau si eu reducere de 200% cu care puteti cumpara nisip pe luna peste 10 ani …hai.. care pune botu ?🙂 da.. cum sunt romani prosti.. sigur se gasesc cateva exemplare…:p


  30. EMAG AU CELE MAI MARI PRETURI DIN TARA..DEPASESC CU MULT SI MAGAZINELE REALE..RUSINEEEE..


  31. niste jegosi…………………emag…….te prind cu comanda platita cu cardul si primesti marfa la sfantu asteapta,iar cand ii suni i-ti dau niste explicatii de parca suntem retardati…..produsele le gasiti pe 1000 de site-uri mai ieftine.chiar credeti ca da asessoft-ul ceva moca?


  32. E-mag=magari


  33. Prostia e de partea ta cumetre. Ce-ai zis, 400 ron moca inapoi ! Prost esti daca ai crezut asa ceva. Pana si cel mai idiot stie ca ce suna prea bine pentru a fi adevarat, in fapt nu este.


  34. Eu am cumparat un laptop in perioada de promotie si nu am primit nici un email cu acel cupon. Am intrebat in scris de ce nu am primit si bineinteles ca nu am primit raspuns. Am fost un client fidel al lor inca de cind aveau showroom la Semanatoarea. De aproape un an nu mai cumpar de la ei si nici nu mai intentionez sa revin.
    Cineva facea mai sus o comparatie cu Domo, Flanco, etc. Eu am cumparat un TV de la Mediagalaxy cu 2050 lei iar eMag avea exact acelasi model cu 2340 la promotie, asa ca nu e cazul de comparatie.


  35. FERITI-VA DE EMAG CA DE DRACU’.Daca aveti ghinionul sa se defecteze un produs cumparat de la ei si trebuie sa-l trimiteti in service,il recuperati in mod sigur dupa ce se uzeaza moral! Eu am cumparat de la ei in luna decembrie un pachet blu ray cu RAZBOIUL STELELOR.Cand am ajuns acasa am constatat ca discul II nu are subtitrare in limba romana.Am facut o sesizare pe site-ul lor si dupa aproximativ o saptamana au trimis un curier sa-l ridice.Pana aici toate bune si frumoase!Dupa doua saptamani ii contactez telefonic sa aflu ce se intampla.Imi spun ca l-au trimis la service pt.constatare.Sun acolo si imi raspunde o voce cu un ton de manelist ragusit ca intr-adevar discul a ajuns acolo in ziua precedenta ,dar procedura de constatare dureaza 17 zile.L-am intrebat pe idiot ce poate fi atat de complicat sa introduci un disc in aparat ca sa constati defectul si de ce dureaza atat!Mi-a raspuns sec ca asta este procedura!I-am multumit si eu “frumos” cu “felicitarile” de rigoare si cu apelari la tot neamul lui si i-am dat si un bonus care i-a “umplut frigiderul” la maxim!Asta este,m-am resemnat si dupa 3 saptamani i-am contactat direct in service.O alta voce tampa imi raspune ca este ok,s-a facut constatarea si acum a fost trimis la furnizor!Il intreb cam cat dureaza,imi raspunde ca nu stie nimeni!!!Dupa aproximativ 3 saptamani primesc un mail ca discul a fost inlocuit si o sa-l primesc prin FUN COURIER.Topai de fericire ca nu l-au trimis si la producator si astept cu nerabdare sa intru in posesia lui,dar………..ieri ma suna un curier din Galati si ma intreaba unde sa-mi aduca discul!MAMMA MIA, IDIOTII AU GRESIT LOCALITATEA DE DESTINATIE!!! ACUM ASTEPT…SPER SA-L PRIMESC PANA LA CRACIUN!!! Asa ca- FERITI-VA DE EMAG CA DE DRACU’


  36. niste ordinari astia de la emag cu campania lor

    Pai asa va dau si eu reducere de 200% cu care puteti cumpara peste 10 ani pamant pe luna . Dar cum lumea e proasta chiar pune botu la mizeriile de la emag.ro


  37. Un lucru e clar, Emag nu mai este ce a fost. Eu tot caut sa achizitionez un led tv si in curiozitatea mea am bantuit mai toate site urile de electronice. Emag este codasa clasamentului cand vine vorba de pret, chiar si domo, altex, flanco au preturi mai bune si oferte. Un site de incredere lansat mai nou si cu preturi rezonabile este Koyos care avanseaza pe zice trece. Evomag de asemenea este mult peste emag, cel putin la led tv ca in rest nu prea m am interesat. Parerea mea este ca ar trebui sa va documentati inainte de a cumpara ceva. Referintele care le am dat sunt in categoria magazinelor unde poti plati cu card avantaj, cine cumpara cash poate gasi la preturi mult, mult mai mici produsul cautat.

    Exemplu: TV-led Samsung UE32D5000
    Plata si in sistem card avantaj:
    Emag – 1849 ron
    Media Galaxy 1849
    Domo – 1849
    Altex – 1849 ron + cadou suport
    Evomag – 1779 ron
    Koyos – 1749 ron

    Fara card avantaj:
    Edigital – 1641
    Epont – 1667 si exemplele pot continua.


  38. ba nene da esti prost rau ca daca te uiti pe site la emag scrie clar ce cuprind toate ofertele da asa sunteti voi uni prosti rau si va mai si vaitati mereu daca ar durea prostia asta


    • Eu ma uit asa pe commenturi… si bag sama ca tu esti singuru’ destept de p-aici si noi toti aialalti estem prosti (ca sa vb pe limbajul tau)🙂

      Multumesc de comment🙂


  39. eMag a inceput ca o idee foarte buna si cu preturi foarte bune … dar in momentul in care te intinzi mai mult decat trebuie – si dintr-o afacere exclusiv online a devenit de fapt un magazin obisnuit (101 showroomuri in toata tara ) automat cresc si preturile de mentenanta > rezultand in cresterea preturilor la produse. pacat . Acuma daca vezi ceva la emag e indicat sa cauti acelasi produs si pe price.ro – ai ocazia sa-l gasesti la alte firme necunoscute cu 50-100 lei mai ieftin fara taxe de transport si garantia de retur in 30 zile de la emag. Dar la cum se misca emagu in zilele astea te poti lipsi de facilitatile lor care pana la urma tot in pretul produsului se reflecta.


  40. Emag-ul asa cum il stiam eu pina acum 1 an,nu mai e acelasi.Inainte erau buni la preturi cit si la promtitudine.Dar de cind au facut parteneriat cu ASE SOFT sa ales praful de tot.ASE SOFT-ul de cind il stiu e cel mai mare TZEPAR de IT din Romanica.Mereu au avut preturi mari si service de tot cacatul.Se pare ca si acum isi pun aprenta pe Emag si au reusit sa il transforme din ceva frumos,in lucru de cacat.Pacat.


  41. Am lucram mai bine de 2 ani la emag dar am intr-un final m-am scarbit de modul in care prostesc clientii . Aveam la laptop-uri si adaousuri de 30% ceea ce mi se se parea hotie pe fata asa ca am hotarat sa imi dau demisia. Cateva exemple :

    laptop acer X.RLP0C.009 la emag in promo 2109,99 la cel.ro 1899
    laptop copaq G6-1205SQ la emag la reducere 2399,99 la cel.ro 2199
    Deci cam 200 de ron mai scump la emag .

    Si exemplele pot continua la aproape toate laptop-urile care sunt vandute pe ambele site-uri …

    Pana si la Altex e mai ieftin decat la emag ….


  42. aveam de gand a cumpar ceva de la Emag dar citind toate astea m-am razgandit total!


  43. Oameni buni mare grija si la produsele noi cumparate ca acea procedura 30 zile de retur aduce mari neplaceri , adica platesti nou si primesti resigilat , mai ales prin fan courier … Emag sunt niste scarbe , dar nici eu nu m-am lasat , le-am dat retururi pana m-au luat la ochi . Acum cumpar de la sigmanet , pcgarage , mai cunoscute .


  44. Dezamagit de Emag.Am cumparat de Black Friday o Combina frigorifica Indesit BIAA13. E la mine din data de 29 noiebrie si nici pana in ziua de azi nu am primit Certificatul de Garantie. Astazi e deja 9 Decembrie. Au trecut deja 11 zile. Le-am trimis o sesizare inregistrata pe adresa lor de sesizari la doar cateva ore dupa ce am constatat lipsa certificatului si de atuncea le-am mai trimis inca 4 mesaje pe putin, toate fara nici macar un raspuns.I-am sunat de 2 ori. La telefon iti raspund niste domnisoare dupa 25 de minute de asteptat, ca in final sa te intrebe daca ai facut o sesizare, ce numar are sesizarea ai si iti spun ca sa ai rabdare ca, cu siguranta o sa iti raspunda cineva la sesizare si problema se va rezolva. La intrebarea cam pe cand o sa imi raspunda cineva la sesizare sau pe cand se va rezolva… iti raspund sec ca nu pot sa iti spuna nimic pentru ca nu stiu …Te paste un sentiment de furie si neputinta …. Asta e prima mea experienta cu Emag….😦 Una nefericita as putea zice.
    Am luat hotararea ca ultima solutie sa ma adresez oficiului pentru Protectia Consumatorului deoarece ma simt inselat…practic am cumparat un produs nou fara garantie.
    Cu parere de rau va spun ca, nu cred ca am sa mai cumpar vreodata ceva de la Emag …😦


    • Vezi ca la emag poti sa returnezi produsul in 30 de zile fara niciun fel de explicatie… si-ti primesti banii inapoi… Asta daca vrei sa te razbuni cumva pe ei…


  45. Vreau sa fiu un om cinstit si trebuie sa va zic ca recent cei de la Emag mi-au trimis Certificatul de garantie. Totusi mi-ar placea ca Emag sa aiba angajati mult mai bine pregatiti care sa poata sa ofere raspunsuri concrete si clare, sa para ca sunt stapani pe situatie si stiu ce vorbesc.(Am facut plangere si la ANPC, dar urmeaza sa mi-o retrag.)



Leave a Reply

