h1

27

20/05/2011

Sa fiu sincer cu voi inca de la inceput, de cand ma stiu am urat ziua asta de 20 mai. Nu mi-a placut pentru ca sunt genul de om caruia nu-i place sa fie in centrul atentiei. Nu-mi place sa fie zarva in jurul meu (chiar daca una placuta) dar mai ales, nu-mi place cand eu sunt cel ce-o provoaca. Vorbeam aseara cu cineva… si spuneam ca au trecut 27 de ani si simt ca n-am realizat nimic notabil, nimic care sa ramana in urma mea daca maine as crapa…

Astazi insa m-ati facut sa ma simt special (daca ar fi corect gramatical, as spune ca m-am simtit foarte special). Imi dau seama ca in jurul meu sunt o sumedenie de oameni pentru care persoana mea chiar inseamna ceva si care, la randul lor, inseamna ceva pentru mine…

Pentru voi, astia care astazi m-ati asaltat cu sms-uri, mesaje, telefoane, mailuri si asa mai departe si care m-ati facut sa ma simt atat de deosebit… … va multumesc BAI, va multumesc din suflet !

Promit sa incerc sa nu va dezamagesc🙂 (v-a placut asta?)

6 comments

  1. La Mulți Ani!


  2. Cum te fac unii să îți schimbi părerile.😛

    La mulți ani!


  3. La multiaaaaaaaaaaaaaaaaaniiiiiiiiiii!!!
    Sa fii fericit si sa ai parte de tot ce iti doresti!


  4. Te pupa tata🙂


  5. Ma plimbam un pic printre posturile tale si am ajuns aici. 20 mai, ce putin mai e – imi zic. E luni. E luni? O sa-i zic la multi ani luni. O sa uit. Sigur uit.
    Asa ca m-am decis. Iti spun acum: La multi ani!🙂


    • :)) SI eu patesc mereu chestia asta. Imi pun in gand sa zic la multi ani la diversi… si inevitabil… uit🙂

      Asadar, multumesc mult pentru urari. Sa stii ca deja am primit si cadouri :)) deci n-ai fost prima care s-a grabit🙂

      Multumesc inca o data !🙂



Leave a Reply

