h1

Film – recomandarea saptamanii, “Mr Nobody”

05/04/2011

Am fost intotdeauna un mare fan al filmelor cu actiune ciudata, complicata sau incalcita. Vezi Inception, The Machinist, Shutter Island sau The Sixth Sense. Din punctul meu de vedere, din aceeasi categorie cu cele enumerate mai sus face parte si acest “Mr Nobody“. O combinatie de SF cu Drama la care se mai adauga si un pic de romantism… evident, asta nu lipseste de nicaieri…

Este un film care mie mi-a placut foarte tare desi la un moment dat, dupa prima jumatate de ora este inevitabila o reactie de genul “sa-mi fut una, n-am inteles nimic.”  Scenariul este destul de complicat si necesita foarte multa atentie. La sfarsit insa, totul se clarifica si incepi sa intelegi in mare despre ce e vorba. Primul gand care-ti vine in minte dupa terminarea filmului este “trebuie sa-l mai vad o data…”🙂

Incerc sa nu va dau foarte multe detalii despre film pentru ca as strica farmecul filmului… si de asemenea, va recomand sa nu va uitati nici la trailer… mai bine mergeti pe mana mea, asa cum am mers si eu pe mana unui coleg care mi-a recomandat filmul saptamana trecuta…

Asadar, va recomand “Mr. Nobody”, sper sa nu va dezamageasca.

Leave a Reply

