h1

n-am murit… doar ma transform putin…

01/02/2011

Cum probabil s-a observat, in ultima perioada am lasat-o mai moale cu activitatea p-aici… si probabil ca nu voi reveni curand… dar si mai probabil, la un moment dat tot voi reveni. Am lasat o groaza de idei la stadiul de “introducere” si am de gand ca la un moment dat sa le dezvolt (cum ar fi site-ul cu tutoriale pentru chitara)…

Pana una alta, mai am o gramada de alte proiecte / idei pe cap… si drept urmare trebuie sa renunt la ceva pentru a face loc la altceva… mult mai serios (evident).

In mod sigur, voi reveni la un moment dat sa va povestesc in ce m-am bagat, cum imi merge si mai ales, sa-mi fac publicitate :)) :))

Asadar, s-auzim de bine si la mai mare !

 

2 comments

  1. nici Jana n-a murit…


  2. Man, obsev că îţi place Mihai Mărgineanu…



Leave a Reply

