h1

Mai citim si noi ceva ?!?!

20/01/2011

Unul dintre obiectivele nescrise pe care mi le-am setat la inceputul anului (vrand-nevrand, pentru c-asa e traditia), a fost sa citesc. Si nu doar sa “citesc mai mult” asa cum spuneam intr-un post anterior ci mi-am fixat chiar si un soi de program. Adica mi-am propus ca la fiecare salariu din acest an sa-mi cumpar cate o carte (macar atat) pe care s-o dovedesc pana la salariul urmator. Nu ca n-as avea acasa carti pe care nu le-am citit… dar macar asa ma asigur ca imi cumpar si citesc fix ce imi doresc sa citesc. Am inceput cu Fortareata Digitala care alaturi de Ingeri si Demoni, mi-a scapat… Bine, acum sa nu se inteleaga c-as fi eu vreun intelectual cu sute de carti la activ… insa la cat de buna mi s-a parut Fortareata Digitala a lui Dan Brown chiar nu stiu cum de-am ratat-o pana acum.

Deci, ca o prima recomandare, pentru cei care n-au avut ocazia pana acum, Fortareata Digitala – Dan Brown. Eu n-am putut sa las cartea din mana pana n-am terminat-o. Te tine in priza, are o actiune simpla, dinamica si foarte usor de priceput. Am redescoperit genul foarte interesant al lui Dan Brown, care desi fabuleaza, aduce suficient de multe argumente incat sa crezi macar pentru o secunda ca s-ar putea sa fie adevarat ce spune. Vezi “Codul lui DaVinci” care aduce niste argumente incredibile in favoarea teoriei conform careia Iisus ar fi fost casatorit cu Maria Magdalena… iar DaVinci, in picturile lui, ar fi ascuns astfel de detalii. Ceea ce pana la urma este greu de crezut… pentru simplul fapt ca DaVinci a trait la 1500 de ani dupa Iisus. De aici trag concluzia ca era greu sa ajunga la astfel de secrete (fie ca te numesti Da Vinci, Michelangelo sau Maldini de la AC Milan :D)… aproape la fel de greu pe cat ne este noua in 2011… Si cu toate astea, modul in care scrie, te pune putin pe ganduri…

Urmatoarea carte – Ingeri si Demoni… ca tot sunt la capitolul asta…

Sa “citim” de bine !

4 comments

  1. […] Mai citim si noi ceva ?!?! Thu Jan 20, 2011 17:29 pm Unul dintre obiectivele nescrise pe care mi le-am setat la inceputul anului (vrand-nevrand, pentru c-asa e traditia), a fost sa citesc. Si nu doar sa “citesc mai mult” asa cum spuneam intr-un post anterior ci mi-am fixat chiar si un soi de program. Adica mi-am propus ca la fiecare salariu din acest an sa-mi cumpar […] […]


  2. Eu am pe masă Simbolul Pierdut al lui Dan Brown de vreo săptămână și tot nu mă încumet să o deschid. Am auzit de Fortăreața Digitală că e foarte bună cartea, deci e un must. Îngeri și Demoni am citit-o și e muuult mai bună ca filmul, t va ține în priză ca și celalte. Recomand Giliann Flynn – Obiecte Ascuțite.


  3. Eu nu am mai citit Fortareata Digitala pentru ca sincer, m-am plictisit de stilul lui Brown. Bine, nu chiar…dar a devenit previzibil, deja stiu care cum e.


    • da, ai dreptate, la un moment dat devine previzibil… dar totusi, decat sa citesc sf-urile lui arthur c clarke… mai bine citesc d-astea previzibile😀

      stiu, o sa ma injure multa lume dupa commentul asta (bine ca nu-l citesc prea multi) :))



Leave a Reply

