h1

Planuri de viitor…

01/01/2011

Este foarte la moda sa-ti faci planuri la fiecare trecere intr-un nou an… asta ma enerveaza la culme. N-am inteles de ce trebuie sa imi fac niste planuri la inceput de an… nu inteleg de ce nu ne putem face planuri in orice moment al vietii noastre? Poate din dorinta de a crede ca fiecare inceput de an este un nou inceput si pentru viata noastra… pentru a incerca sa schimbam ceva. Dar de ce sa asteptam sfarsitul unui an si inceputul altuia pentru a schimba ceva in viata noastra? Nu-i o porcarie ?

Si da, pentru ca tot suntem la capitolul asta… si eu mi-am propus anumite lucruri. Poate-i o coincidenta sau poate veti crede ca ma contrazic singur… insa fix la inceputul anului asta mi-am facut niste planuri pe care sper sa le regasesc indeplinite la sfarsitul lui 2011. Eu vreau ca pe viitor sa fiu mai rau, mai ambitios, mai incapatanat, mai arogant (ca tot imi reprosa cineva ca devin arogant), mai egocentrist. Eu nu imi propun sa fiu mai bun… cum am vazut ca e moda. Vreau sa ma gandesc mai mult la mine si sa reusesc sa ma conving ca cea mai importanta persoana din viata mea, cea de care trebuie sa am grija cel mai mult, este chiar propria mea persoana. Vreau sa ma conving ca nu merita sa ai incredere in nimeni altcineva, sa ma conving ca nimeni nu merita mai multa antentie din partea mea decat merit eu. Pentru ca asa e “in lumea asta prost facuta, cacatii fac orice altceva in loc sa puta.” Vreau sa nu ma mai neglijez, vreau sa profit de toate oportunitatile ce mi se vor ivi. Vreau ca in perioada urmatoare sa cant mai mult, sa dansez mai mult, sa citesc si sa zambesc mai mult, sa fac sport si sa ma odihnesc.

Nu-mi doresc sa mi se tripleze salariul (si vorbesc serios), nu imi doresc case, masini, femei. Imi doresc doar sa fiu sanatos si sa reusesc sa ma tin de planul de mai sus…

S-auzim de bine !

One comment

  1. mult noroc, si sanatate!



Leave a Reply

