h1

Maine dimineata… la PROTV

10/12/2010

Probabil ca pe multi dintre voi nu va intereseaza prea mult… dar maine dimineata, de la ora 9, pe protv, puteti vedea prima finala K1 in care exista si un roman… Daniel Ghita. Eu n-am de gand sa ratez gala… mai ales ca Romania este oarecum noua in acest sport si totusi, avem un roman printre cei mai buni 8 din lume si cu sanse reale de a deveni campion mondial…

Campion mondial = cel mai bun din lume la categoria lui

In cate domenii ne mandrim cu asa ceva ?

Pentru “fragilii” care vor spune: “vaaaai, cum sa ma uit la doi idioti care-si cara picioare-n cap?” va rog sa apasati pe x-ul ala mare din dreapta sus… cum te uiti la monitor…

 

6 comments

  1. Chiar m-a placut cum a luptat Ghita. S-a tinut bine contra turcului, da’ na, asta e. Macar e calificat la anu’ in semifinale.
    Cu toate astea, mai are pana sa ajunga la nivelul lui Aerts sau Schilt (zic de ei 2 pentru ca mi-a placut cel mai mult lupta aia)


  2. apas acum.


    • nu stiam cine se bate in celalalt sfert de finala si nu-mi aduceam aminte cum arata acest Overeem… Zic acum, dupa gala ca Ghita nu avea prea mari sanse. Chiar daca il batea pe turc.

      Plus ca sa fim seriosi, a fost dezamagire totala prestatia lu’ Ghita… si-a cam luat-o pe bune…


  3. no… cine-o castigat?


    • Ce-am facut eu se numeste dezinformare. Gala a fost in direct pe sport.ro si nu pe protv asa cum am spus eu…

      Ghita a fost invins in primul meci de un turc (saki)… si finala a fost castigata de Overeem… tipul cu care ar fi luptat Ghita in seminifanala piramidei daca ar fi trecut de turc…

      Oricum, eu zic ca n-avea nicio sansa Ghita…


      • pai ia mai citeste o data postu’. da’ pana atunci ti-l citez eu: “avem un roman printre cei mai buni 8 din lume si cu sanse reale de a deveni campion mondial…”
        deci? nu esti prea consecvent in idei…
        deci, apasa si tu X-u’ pe viitor.



Leave a Reply

