h1

Povestiri de noapte (dulapul orchestra)

07/12/2010

Sa va povestesc cum azi dimineata, pe la 4, impuscat in cap si rupt de somn, il cautam prin sifonier pe Gheorghe Zamfir care canta Ciocarlia la nai, tambal si chitara electrica (toate la un loc).

Faza a fost tare de tot… m-am simtit ca-n filmele horror.

Asadar, ma trezesc eu pe la 4 dimineata, cum ziceam, rupt de somn. Mi se pare ca aud un zgomot. Se auzea foarte incet si foarte infundat insa la cat de multa liniste era puteam sa percep un soi de muzica populara. Urla unu’ putin din voce dupa care incepea un tambal sau ceva de genul asta si apoi niste acorduri de chitara electrica. “Ce mix nefericit” imi zic. Semana putin cu Ciocarlia lu’ Gheorghe Zamfir. Zic “aaaa, e Gheorghe Zamfir la nai… da’ totusi, de ce se aude la mine in camera?” Puteam sa jur ca zgomotul vine de undeva din dulapul unde-mi tin eu hainele. Am ezitat un timp, am incercat sa adorm insa aveam senzatia ca se aude din ce in ce mai tare. Intr-un final, ametit asa… ma ridic in picioare si ma opresc la capu’ patului. Da, era clar, zgomotul venea din sifonierul meu. “Ok, e Gheorghe Zamfir la nai… da’ ce cauta la mine-n dulap?“.

Imi dadea o senzatie foarte sinistra. La un moment dat am luat in calcul faptul ca era posibil sa fiu inca adormit si sa visez… da’ nu, era cat se poate de real. Ciudat lucru, zic… Gheorghe Zamfir la mine-n garderoba…

Cand, intr-un final m-am prins. Am deschis sifonierul, mi-am scos sacoul cu care fusesem imbracat ieri, bag mana in buzunarul de la piept… surpriza, imi uitasem mp3 player-ul deschis. Ok, am descifrat enigma… da’ stai putin, ca eu n-am Ciocarlia pe MP3… Iau castile, le apropii de ureche. Ce credeti ca era? Evident, o melodie care seamana izbitor cu Ciocarlia: GreenDay – Holiday :))

Pentru cei care n-o stiti, sa vedeti cat de mult seamana cele doua melodii:

GreenDay – Holiday

Gheorghe Zamfir – Ciocarlia

3 comments

  1. Ahahahhaha, asta chiar e o fază memorabilă ! Gen… de filme ! :))))))))))


  2. =))


  3. […] ce v-am povestit (acum mult timp) cu ce ma ocup eu noaptea, ar trebui (ma gandesc) sa va povestesc si cu ce ma ocup dimineata, la prima […]



Leave a Reply

