h1

De ce il urasc pe Mos NicioLae…

06/12/2010

Aseara am realizat ca cel mai mare dusman al civilizatie este Mos NicioLae si in primul rand il urasc pentru ca anul asta nu mi-a adus nici o lae…

M-a mancat la scorbura aseara sa am treaba prin oras. Si pentru ca-mi place la nebunie sa ma plimb seara prin oras ce-mi zic? “O iau prin centru… sa ma delectez putin. E noapte, e traficul liber… e momentul perfect”. Normal, romantic incurabil. Am uitat complet ca e 5 decembrie (desi eram constient ca sambata fusese 4). Cand, in fata magazinului Unirea, se face rosu, se face verde, se face iar rosu, iar verde si tot asa… vreo 4-5 cicluri🙂

Mi-a luat o juma’ de ora pana am reusit sa fac dreapta pe Coposu si s-o tai inapoi spre Timpuri Noi. Sinistru.

Mi-am dat seama ca Mos Nicolae asta, impreuna cu luminitele p$%^ii care au impodobit Bucurestiul in cel mai kitschos mod posibil, sunt principalii dusmani ai civilizatiei noastre. Nu va mai spun ca dupa toata povestea asta m-a plesnit o foame foarte agresiva si m-am gandit sa dau o tura prin Cora. Si normal, unde puteam sa gasesc un supermarket mai mare decat Cora din SunPlaza? Ce credeti? La nivelul -1 al parcarii n-aveai loc sa-ti parchezi nici bicicleta… iar la -2 m-am plimbat vreo 10 minute pana mi-am dat seama ca nu-mi mai este foame… asa c-am preferat sa ma duc la chioscul non-stop din coltul blocului si sa-mi iau o conserva…

Poti sa mori, sa-ti stea inima, sa ai nevoie de-o ambulanta. N-ai nicio sansa… mori cu zile pentru ca romanii blocheaza traficu’ sa vada luminitele din oras…

“Oameni buni, v-ati tacanit cu totii?”

3 comments

  1. Ăia care le-au pus îs de vină😀


  2. […] De ce il urasc pe Mos NicioLae… Mon Dec 06, 2010 15:55 pm Aseara am realizat ca cel mai mare dusman al civilizatie este Mos NicioLae si in primul rand il urasc pentru ca anul asta nu mi-a adus nici o lae… M-a mancat la scorbura aseara sa am treaba prin oras. Si pentru ca-mi place la nebunie sa ma plimb seara prin oras ce-mi zic? “O iau […] […]


  3. Hai sa-ti zic o faza. Eu la cursuri, ori ma duc de la 8 (plec d-acasa la 7 si un sfert) ori nu ma mai duc. De la P-ta Delfinului doar pana la rond la Rosetti fac 50 de minute daca plec dupa ora 8 d-acasa.
    Bucuresti rocks!



Leave a Reply

