h1

Ascultand un cucuvel…

30/11/2010

Da, am un cucuvel care-mi canta la geam. Nu stiti ce-i ala cucuvel? O sa va lamuriti pe parcurs. Ca tot era vorba despre superstitii la un moment dat, incep sa fiu nelinistit. Se stie ca daca-ti canta cucuveaua prin gradina cica prevesteste moartea iar eu nu vreau sa mor asa de tanar… mai ales acum, inainte sa vad pe Craiova luand campionatul.

Am tot citit prin diverse locuri care ar fi de fapt explicatia stiintifica a faptului ca intr-adevar, cucuveaua prevesteste moartea. Probabil ca tot faimosii cercetatori englezi (aia care n-au ce face si urmaresc bufnitele prin copaci <pe mii de lire>) au descoperit ca organismul unui muribund emite nu stiu ce semnale, energii asemanatoare cu ale unei cucuvele (femela) in calduri. Si astfel, apare cucuvelu’ (sau cum ma-sa s-o numi masculu’) si incepe sa cante in speranta ca-i apare “prada” la “cotzaiala”. Asta n-are nevoie sa fie in calduri ca are chef tot timpul de gingiu-mingiu. Exact ca la oameni… Intelegeti ce vreau sa spun? Sunt putin obosit, posibil sa-mi pierd coerenta…

Si totusi, dincolo de faptul ca nu sunt superstitios, daca totusi, in doua, trei zile vedeti ca nu mai apar p-aici, inseamna c-am murit si va las cu limba de moarte sa veniti la mine, sa prindeti cucuvelu’ si sa-i dati drumu’ in Piata Victoriei cu destinatia guvern… poate asa scapam si noi de Boc. Nu ca i-as dori moartea… dar macar sa-l cotzaie putin cucuvelu’… :))

4 comments

  1. […] Ascultand un cucuvel… Tue Nov 30, 2010 0:41 am Da, am un cucuvel care-mi canta la geam. Nu stiti ce-i ala cucuvel? O sa va lamuriti pe parcurs. Ca tot era vorba despre superstitii la un moment dat, incep sa fiu nelinistit. Se stie ca daca-ti canta cucuveaua prin gradina cica prevesteste moartea iar eu nu vreau sa mor asa de tanar… mai ales […] […]


  2. Man, din păcate cred că explicaţia e alta. Cucuvelele îşi fac de obicei cuibul în copaci izolaţi din locuri izolate şi liniştite, fiind atraşi de rozătoarele care bântuie prin zonă, adică exact cum e în cimitire. Când groparii vin să sape groapa cu 2-3 zile înainte de înmormântare, ei se simt deranjaţi şi zboară, pentru scurt timp, care încotro.


    • da, dar asta inseamna ca deja mortul e mort…

      pe cand traditia spune ca ea prevesteste moartea… adica o anunta inainte de a se infaptui…

      Decat🙂


  3. Man, eu nu-ţi doresc niciuna din variante. Ba din contră, să trăieşti sănătos şi fericit atât cât vrei tu.



Leave a Reply

