h1

Cascadorii rasului revin in forta

25/11/2010

Ieri am primit un sms. Spunea cam asa: “va informam ca inregistrati o restanta la cardul de credit CreditEuropeBank. In cazul neachitarii sumei restante veti fi raportat la biroul de credite”. Nu sume restante, nu perioade… nimic.

Zic aoleu, iar Biroul de Credite? Nu vreau sa mai aud de el, mai ales de cand am fost raportat pentru 4 EUR… va amintiti ca v-am povestit. Pun repede mana pe telefon, sun la RBS, ma recomand frumos, cum m-a invatat mama cand eram mic, sunt politicos si zic: “va rog, spuneti-mi despre ce restanta este vorba”. Foarte senin, tipu’ zice: “este vorba despre o restanta de 0.46 RON”. Reactia primara, ca a oricarui barbat ar fi fost: “sa moara ma-ta, si vrei sa vin pana la banca pentru 0.46 RON?” insa m-am abtinut si i-am raspuns: “ok, o sa-i platesc”. Am inchis apoi telefonul si m-am cracanat de ras… eu si toti colegii de birou. Ne-am gandit deja cum rezolvam problema insa acum o sa am nevoie de imaginatia voastra.

Am de gand sa ma duc cu o moneda de 50 de bani la ghiseu si sa spun: “buna ziua, am si eu o restanta la CEB si am venit s-o achit. Va rog sa-i opriti de aici si sa-mi dati restul”. Bine, nu ma indoiesc ca vor avea sa imi dea 4 bani restul (ca d-aia se numesc banca)… insa vreau sa-i vad fata aleia de la ghiseu. Vrea cineva sa vina sa ma filmeze ? Sau, are cineva vreo idee mai buna de a face misto de ei? La fel de bine as putea sa ma duc cu una de 500 RON si sa le spun: “opriti de aici restanta”. Oricum, mai am timp de gandire pana maine.

3 comments

  1. =)) Eu zic că amândouă variantele, cu 50 de bani sau 500 RON sunt foarte amuzante.😀


  2. […] Cascadorii rasului revin in forta Thu Nov 25, 2010 15:45 pm Ieri am primit un sms. Spunea cam asa: “va informam ca inregistrati o restanta la cardul de credit CreditEuropeBank. In cazul neachitarii sumei restante veti fi raportat la biroul de credite”. Nu sume restante, nu perioade… nimic. Zic aoleu, iar Biroul de Credite? Nu vreau sa mai aud de el, mai ales de cand am […] […]


  3. La asta ma gandeam si eu, du-te cu 500 RON si sa-ti dea restul



Leave a Reply

