h1

Momentul in care eu imi cer scuze

24/11/2010

Ok, recunosc ca am gresit flagrant. Am fost taxat si acum a venit momentul sa-mi cer scuze public.

Nu demult am scris un post prin care ii uram un foarte sincer “la multi ani” stimabilului nostru presedinte si, totodata, ii faceam o dedicatie muzicala. Mai pe scurt spus, ii uram sa suga p..a (pula) de ziua lui.

La scurt timp, un domn pe nume “young money” mi-a atras atentia asupra faptului ca ce am facut eu a fost o magarie fara precedent spunandu-mi, ca un adevarat deontolog: “Nu e de mirare ca nu ne respecta nimeni pe-afara, daca noi romanii nu ne respectam. Probabil aveti o parere foarte buna despre voi si despre post-urile voastre.”

Frumos mi-a zis… aproape ca mi-au dat lacrimile. Mi-am dat seama cata dreptate are omul asta si imi pare rau ca nu mi-a lasat un link sau un numar de telefon. Atat de mult mi-as fi dorit sa-l pot suna, sa-i multumesc, sa plang la telefon si sa-i spun ca-mi apre rau. Mi-am dat seama ca eu, intr-adevar, aveam o parere foarte buna despre mine si mai ales, despre acel post. Apoi mi-a fost rusine. Mi-a fost rusine ca i-am urat “muie” unui om cu o cariera atat de imaculata si cu o gandire pura “democrat-liberala”. Mi-am adus aminte ca in mandatul lui Basescu mi-am pus gresie in baie, parchet in dormitor si mi-am luat si plasma de peste 100 cm… ceea ce n-am reusit in mandatul lu’ Iliescu cu mineriadele lui sau in mandatului tapului Constantinescu. Rezulta de aici ca intr-adevar, in mandatul domnului Basescu “traim bine”.

Stiati ca domnul presedinte Traian Basescu a fost primul comandant de nava roman care a explorat Triunghiul Bermudelor? Pai voi unde credeati c-a disparut flota romaneasca imediat dupa decembrie ’89? Stiu, si eu am facut marea greseala de a crede ca domnul Basescu a facut vreo magie p-acolo si a ascuns-o sub maneca. Ei bine nu…

Domnul “young money” mi-a deschis ochii. Am invatat ca in primul rand trebuie sa ne respectam noi intre noi si abia dupa aceea sa avem pretentia ca altii sa ne respecte. Am invatat ca intr-un final binele va invinge, Boc va ramane premier si precum Fat-Frumos il invinge pe Zmeul cel rau, asa si binele va iesi la iveala iar tarisoara asta va inflori precum un trandafir tanar in roua diminetii. FIX PULA !!!

5 comments

  1. bine maaaa
    sa-i dam muie lu’ Base… asta cu tot respectu’


  2. :)) Simțeam eu ceva ironie încă de la începutul articolului. Oh, l-aș cita pe-un coleg, dar nu poci, nu poci !


    • ma bucur ca s-a simtit urma de ironie… macar pana la final sa nu credeti ca m-am tampit de tot…


  3. Man, cred că a fost un moment zguduitor pentru tine…


  4. :))… sarcasticule



Leave a Reply

