h1

Prognoza meteo

11/11/2010

Am facut multe pe blogul asta… insa niciodata pana acum n-am facut predictii meteo. M-am gandit s-o fac si p-asta. M-au enervat tutele alea care apareau pe la televizor si ne spuneau: “vom avea cea mai grea iarna din ultimii 300 de ani”, de parca stie cineva cu exactitate ce temperaturi se inregistrau acum 300 de ani… De parca Mihai Viteazu se trezea dimineata, se uita la termometru si urla la Ion: “sa-mi dai caciula aia groasa ca azi e cancer afara!”

Mai mult, azi dimineata s-au sucit, era scris cu litere de-o schioapa la nu stiu ce post de televiziune: “ne asteapta o iarna blanda.”

Prognoza mea: in aceasta iarna vom avea cel putin o ninsoare. In mod sigur vom avea ocazia sa mergem la ski sau la snowboarding… evident, la munte. De asemenea, in luna ianuarie vor fi in mod cert temperaturi sub zero grade (in mai multe zone ale tarii), ceea ce inseamna ca apa va ingheta (incepand de la mal).

Respect !

PS: Apropo de chestia asta cu inghetatul apei de la mal, va vine sa credeti ca la un moment dat m-am contrazis cu cineva vreme de cateva minute bune? El spunea ca apa incepe sa inghete din mijlocul baltii, nu de la mal… pentru ca din cauza adancimii, este mai rece :))

3 comments

  1. […] Prognoza meteo Thu Nov 11, 2010 9:59 am Am facut multe pe blogul asta… insa niciodata pana acum n-am facut predictii meteo. M-am gandit s-o fac si p-asta. M-au enervat tutele alea care apareau pe la televizor si ne spuneau: “vom avea cea mai grea iarna din ultimii 300 de ani”, de parca stie cineva cu exactitate ce temperaturi se inregistrau acum 300 […] […]


  2. Da, cred că te apropii de cea mai corectă prognoză care spune că la anul va fi frumos cu excepţia zilelor în care va fi urât…


  3. =)))) Ce inseamna sa vorbesti despre lucruri pe care nu le cunosti …



Leave a Reply

