h1

La multi ani, Traian Basescu ! (da, da, de ziua ta)

04/11/2010

Sa-i uram la multi ani mai marelui nostru presedinte. Sa-i transmitem toate urarile noastre si sa-i dorim tot ce ne doreste si el noua… cred ca este cel mai corect asa. Mai mult, ca un bun crestin ce sunt, ma voi ruga bunului Dumnezeu pentru presedintele Romaniei. Rugaciunea suna cam asa:

“Doamne, in ultii ani mi-ai luat dansatorul preferat Michael Jackson, mi-ai luat actorul preferat Patrick Swayze, cantareata preferata Stephen Gately si actrita pe care o iubeam cel mai mult Farah Fawcett. Doamne, doar informativ, sa stii ca politicianul meu preferat este Traian Basescu.”

Si acum, cu dedicatie speciala:

—————–

Un scurt update: stiati ca Basescu s-a nascut in localitatea Murfatlar? Pai in conditiile astea ce va asteptati, sa iasa un mare bautor de apa plata?

3 comments

  1. As dori si eu sa-i urez lui Basi ce i-a urat sobolanul lui Bula, pisicii babii, se poate? Multumesc.
    Don Presedinte, vreau sa va propun un act sexual reciproc avantajos. Dumneavoastra imi sugeti pula, iar eu va dau muie, pe ritmurile unui multi ani traiasca😉


  2. Nu e de mirare ca nu ne respecta nimeni pe-afara, daca noi romanii nu ne respectam. Probabil aveti o parere foarte buna despre voi si despre post-urile voastre.


  3. […] demult am scris un post prin care ii uram un foarte sincer “la multi ani” stimabilului nostru presedinte si, […]



Leave a Reply

