h1

Gigi instalatoru’

01/11/2010

Gigi instalatoru’ nu are mai mult de 30 de ani. De fapt, nu e tocmai instalator dar imi place mie cum suna…  Este angajat al administratiei cladirii unde lucrez eu. Gigi instalatoru’ isi face aparitia foarte des pe fiecare etaj. Cand ploua afara si ne intra apa pe sub podea, apare Gigi instalatoru’ cu aspiratoru’, ridica pardoseala si incepe sa aspire. Cand da caldura afara si instalatia de aer conditionat nu-si face treaba cum trebuie, Gigi instalatoru’ apare, se catara pe o scara, demonteaza tavanul fals si incepe sa unelteasca. Evident ca nu apare niciodata singur ci insotit de un alt nene, ceva mai in varsta insa cu o figura banala ce nu merita o atentie deosebita.

Gigi instalatoru’ este deja foarte cunoscut la noi in firma, este vesel, comunicativ. Zilele trecute s-a desfasurat un episod care l-a propulsat pe culmele simpatiei. Stateam la birou, incercam sa muncesc si imi frecam mainile de frig pentru ca afara a cam dat geru’ iar instalatia noii noastre cladiri, ca de obicei baga rece cand e frig afara si cald cand… stiti voi. Moment ideal pentru Gigi instalatoru’ sa-si faca aparitia. De data asta, trei siluete (printre care si personajul nostru central)  isi fac aparitia avand la purtator o scara. O monteaza in spatele meu, unu’ dintre ei se urca pe scara si incepe sa scorbeleasca pe instalatie. Eu, concentrat la maxim, ii ignor complet. Ma uit la colegul din fata mea. Era schimbat la fata si ii urmarea foarte atent pe domnii din spatele meu. Ma intorc din instinct, il vad pe Gigi uitandu-se la colegul de pe scara si dandu-i indicatii… nimic deosebit. Ma reintorc cu fata spre monitor. Colegul de peste birou, facea ochii din ce in ce mai mari si-mi facea semne din privire sa ma mai intorc o data si sa ma uit mai atent. Intorc din nou capul. Desi trecusera doar cateva secunde, acum Gigi era cocotat pe scara ascultand indicatiile celui de jos. Ma uit mai atent… panica. Era si jos un Gigi. Ma uit sus, ma uit jos… acelasi Gigi si sus si jos. Simteam ca se prabuseste scaunul cu mine. Il stiam pe Gigi, il cunosteam, am vorbit cu el, am glumit cu el… acum sunt doi identici… care p..a mea e Gigi instalatoru’. Toata lumea observase… ne uitam unu’ la altu’ si nu rupea nimeni tacerea sa-l intrebe: “ba, tu esti Gigi sau esti frate-su?!?!?”🙂

Intr-un final am aflat, are un frate geaman care s-a angajat de vreo 3 zile la administratia cladirii. Dar momentul acela de stupoare a fost de-a dreptul mirific. Daca se uita cineva pe camerele de supraveghere si ne surprinde expresiile fetelor cred ca iese un film de comedie destul de reusit. Sunt ca doua picaturi de apa… nu-i poti deosebi. Dupa 20 de minute, Gigi povestea colegei din receptie cum s-a dus sa se tunda la frizerul unde cu o zi inainte se tunsese fratele sau geaman si despre cum a ramas frizerul masca spunand: “pe tine nu te-am tuns ieri… cum de ti-a crescut parul atat de repede?”.

La alte cateva minute o colega de la etajul patru ne-a povestit un dialog foooarte tare pe care l-a avut in lift cu Gigi si cu o alta colega d-a lui de la administratie. Doamna Ioana, prietena cu Gigi, intra in vorba:

– Gigi, ce faci?

Gigi… tacut malc. Colega acestuia raspunde:

– El nu e Gigi, e Marian.

– Adica eu lucrez de doi ani cu baiatul asta si tu-mi spui mie acum ca nu-l cheama Gigi ci Marian?

– Da doamna, il cheama Marian, nu Gigi.

Gigi, in continuare tacut malc. Doamna Ioana, deja enervata la culme:

– Gigi, potoliti-va cu prostiile, sunt femeie batrana, ce Dumnezeu, faceti misto de mine?

Gigi rupe intr-un final doua cuvinte si plin de sinceritate zice:

– Da doamna, eu sunt Marian… nu Gigi…

– Bai fratilor, zice doamna Ioana… voi ma credeti nebuna? Vreti sa-mi ies din minti?

– Da doamna, zice tipa cealalta… el e Marian, fratele geaman al lui Gigi.

——

Imaginati-va in ce hal se distreaza oamenii astia :))

 

4 comments

  1. Oare ei fac schimb de neveste? Adica se plictiseste omu’ d-a lui, n-o lua-o pe a lu fra’su?


    • intre frati se poate imparti orice… dar nu cred ca si nevasta. Plus ca imagineaza-ti, nu sunt chiar identici…


  2. […] Gigi instalatoru’ Mon Nov 01, 2010 12:00 pm Gigi instalatoru’ nu are mai mult de 30 de ani. De fapt, nu e tocmai instalator dar imi place mie cum suna…  Este angajat al administratiei cladirii unde lucrez eu. Gigi instalatoru’ isi face aparitia foarte des pe fiecare etaj. Cand ploua afara si ne intra apa pe sub podea, apare Gigi instalatoru’ cu aspiratoru’, […] […]


  3. Man, nu e banc, dar e bun! Îmi imaginez feţele voastre năuce…



Leave a Reply

