h1

Tu, magicianul meu…

15/10/2010

Nu stiu daca v-am mai spus… cunosc o persoana care stie sa faca minuni. Este un adevarat magician. Fiecare dintre noi are in viata lui un magician… dar o sa va spun de ce magicianul meu este deosebit fata de orice alt magician din lumea asta. De fapt, magicianul meu este o magicianca.

A nu se confunda termenul de magician cu cel de iluzionist. Iluzionist este acela care doar iti da senzatia ca face magie, pe cand magicianul meu stie cum sa transforme o iluzie in realitate.

Au fost momente in care ma lua de mana si reuseam sa vad lumea din jur prin ochii ei. O vedeam atat de clar. Mult mai clar decat ochii mei ar fi fost capabili s-o perceapa.

Erau momente in care, oricat de suparat, nervos, indurerat as fi fost, puneam capul pe umarul sau in poala ei si plangeam. Isi ridica mana, ma mangaia pe par, imi stergea lacrimile si in secunda urmatoare toate problemele mele isi gaseau rezolvare.

Ceea ce-l face cu adevarat deosebit este ca niciodata n-a avut pretentia s-o recompensez cumva. A fost mereu alaturi de mine si mi-a daruit intreaga ei existenta, intreaga ei energie, intreaga ei viata desi uneori eram rau cu ea, o neglijam, o jigneam… sau ii ofeream mai putin respect si dragoste decat ar fi meritat.

Magicianul meu, s-a nascut odata cu mine, a crescut alaturi de mine, am fost cei mai buni prieteni. Mi-a oferit echilibru cand nu eram in stare sa merg pe propriile mele picioare, mi-a oferit sfaturi cand eu eram prea crud ca sa pot judeca singur, m-a indrumat, mi-a calauzit pasii prin viata. Magicianul meu este atat de rezistent si totusi atat de fragil… incat a plans de fericire cand, gangurind in bratele ei am rostit primul cuvant: “mama“.

Mama, caci despre ea este vorba, magicianul care m-a purtat in pantece, mi-a dat viata, m-a crescut si m-a ocrotit ca pe cea mai scumpa comoara. Nu cred ca in viata asta, oricat mi-ar fi dat sa traiesc as putea sa-mi recompensez magicianul pentru toate minunile pe care le-a facut pentru mine, pentru toate momentele in care se ruga pentru binele meu si mai ales, pentru toata dragostea pe care mi-o poarta.

La multi ani, mama !

 

“O mama se naste odata cu copilul ei…”  (Osho)

3 comments

  1. […] Tu, magicianul meu… Fri Oct 15, 2010 19:44 pm Nu stiu daca v-am mai spus… cunosc o persoana care stie sa faca minuni. Este un adevarat magician. Fiecare dintre noi are in viata lui un magician… dar o sa va spun de ce magicianul meu este deosebit fata de orice alt magician din lumea asta. De fapt, magicianul meu este o magicianca. A nu […] […]


  2. multa sanatate!


  3. O descriere atât de minunată…🙂

    Să ai parte mulți ani de acum înainte de magia ei, ca până acum!



Leave a Reply

