h1

Marea defaimare

11/10/2010

Ieri am vazut (spre surprinderea multora pentru prima oara) filmul “Cel mai iubit dintre pamanteni” cu Stefan Iordache si Gheorghe Dinica. Poate cel mai frumos film romanesc al tuturor timpurilor sau macar unul dintre cele mai bune. Stateam si ma gandeam ce generatie de actori aveam in perioada aia: Gheorghe Dinica, Dorel Visan, Maia Morgenstein, Mircea Albulescu, Valentin Uritescu (cu vocea din povestile de pe vinil… inconfundabila), Victor Rebengiuc, Mitica Popescu, Colea Rautu si, fara nicio legatura cu filmul amintit, Amza Pelea, Ion Caramitru, Florin Piersic, Jean Constantin, Puiu Calinescu, Adrian Pintea, Toma Caragiu, Octavian Cotescu, Marin Moraru, Dem Radulescu, Iurie Darie si lista poate continua la nesfarsit (sunt sigur ca mi-au scapat multi). Si am sa ma opresc asupra lui Iurie Darie.

La cateva ore dupa impresia extraordinara pe care mi-a lasat-o “Cel mai iubit dintre pamanteni”, o colega de birou mi-a aratat un articol care mi-a provocat, efectiv, greata. Eu ma gandeam ca oamenii astia, de o valoare inestimabila pentru “pierduta noastra natie”… ar putea fi exemple pozitive pentru generatiile urmatoare… cand colo, pula… Iurie Darie, la varsta de 81 de ani pozeaza gol si in ipostaze XXX pentru libertatea.ro…. va rog sa vizionati imaginile. Nu mi-as fi imaginat vreodata ca unul dintre oamenii din cinematografia romaneasca, pe care eu ii consideram senzationali ar fi putut sa faca asa ceva…

Bine, poate ca el, saracu, e impotent de mult timp… dar na, e nasol sa-ti vezi unul dintre actorii preferati facand pe curva in fata facultatii de drept… sau ma rog, in fata Operei….

Toata senzatia pe care mi-a lasat-o domnul Dobrescu din seria BD… s-a dus “pulii de suflet”…

Nu mi-as fi imaginat ca oamenii astia au ajuns in postura de a se prostitua pentru libertatea.ro…

3 comments

  1. Wow .. this is gross😐 Am ramas … bouche bee, incredibil de grotesc. Huo, huo ! Măcar când ești batran să ai respect pentru anii tăi și să rămâi dracu în dormitor, nu să te afișezi cu el lumii. Oy oy ! Bine că nu l-au fotografiat în p*la goală, ar fi fost ceva ………


    • si eu m-am oripilat… e infiorator…


  2. Oribil. Mai multe cuvinte n-am.😐



Leave a Reply

