h1

Urasc (spovedanie in direct)

03/10/2010

Si pentru ca nu m-am mai spovedit de ani buni, m-am gandit s-o fac acum, in fata voastra. Si poate cel mai mare “pacat” al meu este ca urasc:

Tutele care sug pula pentru a obtine o functie. Iar odata ajunse acolo, se dau atotstiutoare si calca totul in picioare pentru ca ele “au o functie” care le permite sa ia la per pules pe oricine. In general, este genul de femeie care a facut facultatea la fara frecventa… Pentru aceasta categorie de tute, dedicam o melodie foarte sugestiva iar versul ala “iti lingi in cur sefu’ ca sa ajungi un sef mai mic?” este fix d-acolo🙂

Poate din aceeasi categorie, insa mult mai penale decat tutele de mai sus, sunt celelalte tute (le putem zice si carpe) care accepta sa se combine cu babalaci cu bani si cand le intreaba cineva: “dar ce ai gasit la mosulica ala?” raspund clasic si fara pic de imaginatie “vaaai, dar eu il iubesc”. Genul asta de tuta nu se agita sa obtina o functie sau sa-si creeze o viata proprie desi este clar ca sponsorul ei a intrat in ultima decata a vietii. Asadar, daca esti una dintre carpele descrise in acest paragraf si deja ma acuzi ca sunt ingust la minte, demonstreaza-ti ca esti ceva mai “larga” la minte decat mine si fa urmatorul exercitiu de imaginatie: “daca de maine, babalacul la care sugi tu ar ramane fara bani… ai mai sta cu el?” Nu vreau eu un raspuns pentru ca nu ma intereseaza… dar gaseste un raspuns pentru tine.

Tutele care au senzatia ca daca-si pun decolteul pe masa pot obtine tot ce vor de la un barbat. Si de asemenea, barbatii care ofera acestor tute tot ce vor doar pentru ca si-au pus decolteul pe masa. Si ei si ele, de-o potriva, ar trebui castrati pe viu…

Poponarii care simt nevoia sa iasa pe strada si sa urle-n gura mare: “ma fut in cuuuuuur, nu ma vede nimeni cat de interesant suuuuunt?” sau mai bine, textul clasic: “De ce ma discriminaaaati?”

Manelistii cu BMW (si pe cei 3 fara BMW) care au senzatia ca le-au cumparat nefericitele lor mame buhaite si obeze o strada intreaga. Pentru ei nu s-a inventat semnalul in schimb s-a inventat claxonul si mp3 player-ul care nu functioneaza decat pe tare si foarte tare.

As putea s-o tin asa toata noaptea… insa ma opresc aici.

Noapte buna !

9 comments

  1. Măcar te simți mai bine ?🙂


    • Da, ma simt mai bine, normal… m-am destainuit, m-am descarcat🙂


      • Atunci e bine. Și io disprețuiesc oamenii de genul ăsta. Dar să ne concentrăm pe viața noastră, zic, nu ?🙂


    • Daca viata noastra n-ar fi afectata in niciun fel de oamenii din aceste categorii, ai cuvantul meu ca i-as ignora complet…


  2. De acord cu tot ce-ai spus. As mai adauga si barbatii care stau cu babe sau femei f f urate dar bogate. Si pe cei care cred ca banii compenseaza lipsa de creier. Si lista ramane deschisa.


  3. Stii ce-as face eu la batranete, cand mai am un pic si mor?
    Mi-as lua un imprumut de la banca ca Udrea de 3 milioane $ si mi-as gasi o proasta d-asta de 20 de ani care sa-mi satisfaca toate prostiile care-mi trec prin cap (gen “Fa-mi clatite, dar sa stai capra cand le faci ca sa te fut in cur”). O si iau de nevasta (dar nu fac copil), ii cumpar masina, tot ce vrea si dup-aia astept sa mor linistit (presupunand ca sunt pe moarte…)


    • Pai daca esti pe moarte sa crezi tu ca-ti mai aproba cineva un asemenea credit :))

      Da’ tu viseaza.

      Nu stii ca banca este institutia care-ti da bani doar daca reusesti sa le demonstrezi ca n-ai nevoie de ei ? :))


      • Ok, atunci fac asa. Le urez tuturor curvelor sa aiba de-a face cu BCR. (asta cu BCR deja devine “inside joke”)


    • =)) tare, tare, tare de tot asta cu BCR :))



Leave a Reply

