h1

Despre cum a fost Napoli violata la Bucuresti

30/09/2010

Avertisment: urmeaza cuvinte iesite din inima unui om foarte, foarte frustrat care tocmai ce a vazut cum un arbitru de fotbal poate distruge buna dispozitie a unei intregi natiuni. Urmeaza, totusi, o altfel de analiza a unui meci.

Garantat ca din primele 15 – 16 minute, italienii n-au inteles mai nimic. Banel i-a tinut iar Apostol, Tanase si Kapetanos le-au tras-o romaneste, din toate pozitiile posibile. Am avut parte de un viol in grup si in direct cu Banel in mare forma. Se stie ca Banel este unul dintre cei mai dotati barbati din Romania… astfel, in timpul unei penetrari de tip “deep throat” la unul dintre fundasii italieni, se pare ca pe acesta l-a apucat sughitul… suficient zgomot incat sa-l trezeasca pe tipul ala in negru, cu fluier in gura si cu ecuson FIFA (Federatia Internationala de Futai Amator). Asta se intampla undeva prin minutul 30… din acest moment, rolurile s-au inversat putin. Rolul lui Banel a fost luat de arbitru… in sensul ca el ne tinea si italienii ne-o trageau din toate pozitiile. Bine, intr-un final am fost chit… cat le-am dat noi in prima faza, ne-au dat ei pana la final… ce ma deranjeaza pe mine este faptul ca spre deosebire de ei, doar noi am ramas cu un gust amar in gura… ciudat.

——————

In alta ordine de idei, am vazut meciul la o terasa din City Mall. Dupa meci m-am dus la toaleta… era acolo un baietas de care sincer, mi-ar fi fost mila… daca nu m-as fi aflat si eu in aceeasi situatie cu el. Mai ca nu plangea si ii lua la rand arborele genealogic al arbitrului polonez care a indraznit sa dea 8 minute de prelungiri… ceea ce este, intr-adevar, inadmisibil. Oricat de mult s-ar fi tavalit Tatarusanu… 8 minute de prelungiri inseamna mult prea mult. Una peste alta, sunt incantat de modul in care i-am violat pe italieni timp de 15 minute…

2 comments

  1. nu-i cam putin 15 minute din 90?


    • Ba da, e foarte putin… din pacate, unul dintre membri grupului de futai a fost suficient de impotent incat sa-si paraseasca colegii dupa prima jumatate de ora🙂



Leave a Reply

