h1

Alta duma a la BCR Leasing

17/09/2010

In mod sigur, daca prostia ar durea, piata Alba Iulia din Bucuresti ar fi un fel de Auschwitz… un lagar al durerii si al exterminarii fizice si asta pentru ca cei de la BCR Leasing isi au sediul central acolo…

Si cu speranta ca asta este ultimul articol de pe acest blog in care apare numele acestei minunate companii, trebuie  (dar trebuie) sa va spun ultima fitza in materie de prostie incurabila.

Astazi m-am dus la ei si, cu un zambet cat casa poporului pe fata, le-am spus: “vreau sa-mi eliberati o factura pentru plata in avans si pentru inchiderea contractului” si as mai fi adaugat “pentru ca ma pis pe voi si pe contractul vostru” insa nu puteam sa-mi distrug starea de bine pe la vreo sectie de politie si nici nu voiam sa apelez la arsenalul de injuraturi romanesti pentru ca 3 zile si trei nopti as fi injurat continuu fara sa ma repet.

Imi da duduia aia o cerere, o completez, i-o inmanez dupa care-mi spune: “vad ca aveti o rata restanta, sa stiti ca nu se poate emite factura  pentru plata in avans daca nu sunteti la zi cu plata ratelor!”. Raman masca pentru cateva secunde, scot servetelul, imi sterg balele din coltul gurii si-i spun: “Pardon? Cred ca n-am inteles ce mi-ati spus”. Tipa de la ghiseu, mult prea BUNA pentru a fi si suficient de inteligenta, n-a inteles ironia si mi-a repetat fraza de mai sus. As fi vrut sa-i spun din nou: “scuze, puteti repeta?” insa cred ca m-ar fi busit rasu’ de nu m-as fi oprit 10 minute. “Si totusi” spun “daca eu va cer o factura pentru a face o rambursare anticipata si pentru a plati TOATA suma pe care am sa v-o dau… nu mai bine include factura aia si factura restanta? Ce sens are sa fac doua drumuri cu doua facturi diferite cand as putea sa platesc una singura?” Ha, face sens, idiotilor?

Explicatia e intotdeauna simpla la ei: “asa e procedura”… Adica sa ma fut pe procedura voastra de incompetenti.

Mai vine un tip la acelasi ghiesu (cat eu completam cererea) si-i spune duduii: “am si eu nevoie de o informatie, am sunat la numarul de informatii de mi-a venit acru’n gura si nu mi-a raspuns nimeni.” La care ea, foarte senina: “ne pare rau, sunt doar 3 fete care preiau telefoane din toata tara.” Pai sa mori tu, trebuia sa-i spuna ala, ma cac pe firma voastra… aveti mii de clienti in toata tara, suna aia ca disperatii si voi tineti doar 3 fete in call center? Daca pe una n-a futut-o barbat-su bine aseara si vine NF la munca… ce faceti? Lasati toti clientii sa vina in sediul central dupa un numar de contract?

4 comments

  1. DECI DA! BCR SUGE PULA LA ABSOLUT TOT CE ARE PULA!

    Ce am patit eu cu ei…
    In 2005, cand inca eram minor, ai mei mi-au facut mie si fratelui meu conturi d-alea nu stiu de care la ei, ca stransesem ceva bani (350$ eu) si na, “sa se faca mai multi”.
    Saptamana trecuta, isi aduce aminte fratimiu de cont si se duce la ei ca vrea sa-si faca cont de paypal sa ia ceva de pe net si deh, trebuie sa se duca la BCR. Raspunsul lor? Atat contul lui cat si al meu sunt inchise pentru ca au stat pe 0 mai mult de 6 luni de zile. Aparent banii au fost retrasi in decembrie 2008.
    Si stii care e problema? Nimeni din familia mea nu a retras banii.


    • Stii care-i smenu’? Ei iti retrag anual comisionul ala pentru administrare… si e normal ca la un moment dat sa scada suma. Insa 350 dolari este o suma mult prea mare pentru a fi retrasa in totalitate in 2, 3 ani…

      Simplu… du-te la protectia consumatorului…


  2. Ascultă sfatul meu: dacă vrei să te enervezi şi mai rău, fă afaceri cu cei de la RCI Leasing. BCR sunt mici copii…


    • Ieri am facut plata in avans si la inceputul saptamanii viitoare inchid contractul cu ei… AM SCAPAT !!!



Leave a Reply

