h1

Povestea lui Marcel – avancronica de dupa premiera :))

03/09/2010

Stiu, multi dintre voi vor spune: “idiotule, avancronica, prin definitie trebuie sa fie publicata inainte de premiera”. Ei bine, la mine este putin altfel. Mi-a parut rau ca n-am apucat sa va povestesc inainte despre ce este vorba cu adevarat… si sa fac o avancronica in adevaratul sens al cuvantului pentru acest serial (in maxim 3 episoade) al povestii lui Marcel.

Marcel este un personaj 100 % fictiv. El nu exista cu adevarat insa actiunile si trairile lui imi sunt oarecum bine cunoscute… si nu pentru ca le-as fi trait eu pe pielea mea. Oricum, probabil oricare dintre noi, in sitiatia lui, am fi luat aceleasi decizii… chiar daca la prima vedere eronate.

Veti vedea ca pe parcursul lecturii, nu o data veti fi tentati sa spuneti: “da-l in cacat ca si-a facut-o cu mana lui !”. Ei bine, da, corect… insa parerea mea este ca modul in care a fost crescut si modul cum si-a croit singur un drum prin viata trebuie apreciat la maxim. Iar copilaria chinuita si-a pus in mod cert amprenta pe deciziile pe care avea sa le ia mai tarziu.

Oamenii precum Marcel ajung ca la un moment dat sa aiba nevoie de un “hard reset”. Un nou inceput, o noua viata. Iar acest lucru este foarte greu de realizat de unul singur…

Dar gata cu vorbaraia… veti vedea pe parcurs despre ce e vorba. Sper sa va placa si mai ales, pentru ca asta este scopul acestei povesti, sa intelegeti ceva…

———————————————

Cum de luni intru in concediu pentru doua saptamani (si in mare parte din timp nu voi avea acces la internet), nu stiu cand voi reusi sa termin de redactat si al doilea episod. Da’ na, acum cred ca e un concediu bine meritat… iar Marcel mai poate astepta pana pe 20 septembrie :))

Mult succes si sa ne revedem (recitim) cu bine !

Leave a Reply

