h1

Voi nu contati !

30/08/2010

AnteScriptum: acesta nu este un articol din categoria “sport”… asta asa, sa nu credeti c-am transformat blogul asta in “mysport.ro” :))

—————————————————

Chiar daca am criticat in multe randuri GSP-ul si ProSport-ul, asta nu inseamna ca nu-mi mai arunc cate un ochi pe ele din cand in cand…

Astfel, am aflat cum echipa nationala de polo a Romaniei a invins vicecampioana mondiala Spania cu scorul de 11 – 10. In urma acesteia, baietii nostri s-au calificat la Campionatul Mondial de Polo din 2011.

Si acum, partea foarte interesanta si totodata penibila a lucrurilor: “Sportivii au primit doar 1.000 de lei pentru această performanţă!”

N-are rost sa amintesc cat castiga un fotbalist de nivel mediu din campionatul intern… n-are rost sa spun ca Banel (care n-are nicio treaba cu fotbalul) castica in 10 minute la Steaua cat a castigat un polo-ist pentru c-a dus Romania la CM.

Nu-i penibil? Oare cum te simti ca sportiv cand esti anuntat: “mergeti la casa si luati-va primele”… si cand te duci acolo te trezesti ca-ti dau aia 1000 lei. Cat de pasionat sa fii de polo ca sa nu te lasi in secunda doi? Oare nu-ti trece niciodata prin minte: “frate, da’ aia de la echipa nationala de fotbal au 3 coaie de primesc atatia bani si n-au mai dus Romania la Mondiale de pe vremea lu’ Hagi ?”

3 comments

  1. Sportul romanesc e total la pamant in ceea ce priveste capitolul finantare. Si cum ai zis tu, cu exemplul lui Banel…uite…
    Ieri (29 august) a fost meci, Steaua-Timisoara. Frati-miu s-a rugat de mine sa merg si eu, cu toate ca nu ma atrage deloc fotbalul romanesc. Am zis pana la urma ok, fie. Deci dupa ce am asistat la meciul ala, am ajuns la urmatoarea concluzie…Cum dracu’ sa platesti pe unii cu zeci de mii de euro pentru asa ceva? Copiii din fata blocului joaca fotbal mai bine decat astia. Ca sa fii fotbalist la noi, nu trebuie sa ai nicio treaba cu fotbalul. Au fost faze in care efectiv, oamenii aia fugeau PE LANGA si PE SUB minge, nu s-ar fi atins de ea, complet idioti.

    Bine, ce sa mai zicem ca am obtinut locul 1 la mondialele de canotaj…?


    • Ai fost la meci? Si eu :))

      Mie mi-a placut atmosfera din tribune… peluza nord si de fapt tot stadionul mai putin peluza sud care nu stie altceva decat: muie becali !

      De jucat nu prea s-a jucat… dar chiar mi-a placut atmosfera…


      • Da, si mie mi s-a parut relativ ok. Adica am trecut peste “MUIE TIMISOARA EE!! EE!!”, dar cand au inceput cu Dinamo si Rapid, chiar n-am vazut legatura. Ca aia s-au luat la bataie ca, vezi domne, sunt stelisti adevarati…partea a 2-a.



Leave a Reply

