h1

Concurs cu premii…

27/08/2010

A trecut mai bine de un an de cand am deschis blogul asta. Gasiti aici mai bine de 300 de articole pe diverse teme. Mi-am exprimat frustrari, bucurii, am facut caterinca, am ras cu lacrimi, am plans, am spus bancuri. Am facut declaratii de dragoste, de ura, de dispret si tot asa. Uneori am avut un limbaj decent… alteori poate v-am dat lectii de vulgaritate. Practic, am acoperit toate domeniile si toate categoriile de articole insa niciodata, niciodata, absolut niciodata, n-am avut ceva de castigat (din punct de vedere material), de pe urma acestui blog.

Si am facut tot acest rezumat de articole pentru ca de data asta (in premiera) am de gand sa profit de pe urma faptului ca am un blog personal (macar o bere rece si tot imi iese si mie) si sa va cer un favor voua, celor care uneori mai treceti p-aici (din ce in ce mai putini)🙂

Grolsch (pentru cei care nu stiu, o bere olandeza care se lanseaza si in Romania) organizeaza un concurs in urma caruia vor alege design-ul dozei de bere. Ideea mi s-a parut geniala si mi-am propus sa “ma bag” si eu. Motivatia suprema: cum ar fi sa ies la o terasa si sa beau dintr-o doza de bere al carei design imi apartine? Din pacate, din lipsa de timp, am abandonat ideea. DAR, favoarea despre care va vorbeam era sa accesati link-ul de mai jos si sa dati un vot…

http://www.experimentalist.ro/gcan/entries/for-him-for-her.html

Este foarte simplu. Demonstrati ca aveti peste 18 ani, va faceti un cont si o votati. E simplu… si pentru mine… merita :))

Multumesc, va tin la curent.

PS: ma vad nevoit sa fac o precizare. Concurenta pe care o votati este o colega de serviciu… si macar relatarea mea conform careia este o fata foarte (foarte) draguta, poate fi un motiv suficient sa-i dati un vot🙂

Leave a Reply

