h1

Teoria parului de pe picioare

20/08/2010

Pare ca s-a mai domolit canicula… se poate dormi noaptea si parca se poate respira decent cand socatem capul pe fereastra.

Si cel mai frustrant este cand, dupa o calatorie de 40 de minute de sauna cu metroul din Bucuresti, ajungi la birou si cele trei fete din open space comploteaza pentru oprirea aerului conditionat… pentru simplu motiv c-au uitat ele sa se imbrace dimineata si au venit doar in slapi la birou. Pai e normal asa? Eu ingatuit cu o camasa (de cele mai multe ori cu maneca lunga), pantaloni business si pantofi dintr-o bucata (fara aerisire sau degete afara) sa fiu nevoit sa suport si in birou caldura de 30 de grade?

Si in contextul asta, intr-o zi i-am urlat sefului in gura mare, in open space: “te rog sa nu te superi daca maine vin in slapi, maieu si pantaloni scurti… eu nu mai pot asa. M-am saturat sa stau si sa put ca ultimul porc.” Evident c-am facut tot posibilul sa ma auda si fetele cand rabufnesc. La fel de evident,  sefu’ n-a apucat sa raspunda inainte sa se activeze ele: “da, da’ cu conditia sa te epilezi pe picioare si pe piept.”

Si-am mai auzit cacatul asta: “voua va este cald pentru ca aveti par pe corp… noi nu avem”. Cu alte cuvinte: “ba, maimutelor paroase !!” Este un mare cacat… si daca esti fata si ti-a trecut vreodata prin cap ca motivul pentru care noi transpiram mai mult este acela ca avem par pe piept, du-te la un medic, fa-ti un control si daca-ti spune ca esti ok din toate punctele de vedere, scoate cuiu’ la grenada si ramai in cabinet pana auzi un zgomot foarte puternic. Nu stiu daca parul meu de pe cur este motivul pentru care cand afara sunt 73 grade si in casa 65… tu stai invelita cu patura pana-n gat… iar eu nu pot sa dorm de caldura…

Aaaa, si apropo de chestia asta cu “maimute paroase”. Ok, accept si chiar sustin epilarea in anumite zone… tine de igiena si de bun simt… dar un barbat care se epileaza pe picioare, pe maini si pe piept, din punctul meu de vedere este cel mai mare poponar si trebuie castrat fara mila. Si pentru mine termenul de poponar este undeva pe primele locuri in lista de jigniri…

Tu, ca femeie, ce preferi? Un cocalar care se epileaza pe piept si pe maini sau un barbat pe care cand il atingi… simti c-ai atins un barbat? Daca-l preferi pe primu’, ce-ar fi sa te duci si sa te dai la o fata… ca sigur esti pe invers…

PS: asta este pe sistemul “viata este asemanatoare parului din cur… adica scurta si plina de cacat”

11 comments

  1. ha, ha, ha! cu ce inversunare ai scris-o pe asta… am ras citindu-ti patania. si la mine e cam la fel, dar la noi macar “am convenit” sa nu tinem aerul la 16 grade, ci la 25…


    • da, eram foarte inversunat. Stii ce inversunat esti cand scrii despre un asemenea subiect la 30 de grade si ai o cravata de gat ? :))


  2. Am ras cu lacrimi, jur! Esti nebun, dar ai dreptate!


  3. Niciodată n-am susținut epilatul bărbaților pe picioare – e cel mai gay lucru în afară de pensat. Mi-am bătut gura o sută de mii de ani pe subiectul ăsta și tot nu pricepe lumea … ;)) Alea fac parte din categoria femeilor proaste, nu trebuie să le iei în seamă.


  4. Cand ele au spus sa te epilezi stii ce trebuia sa le zici? “Sa mi-l rontai tu, fa!”.
    Eu te sustin la faza cu castratul. Deci epilatii pe picioare ar trebui sa le rupem scrotul si sa-i batem cu el peste fata.
    Evident, in unele zone si baietii si fetele trebuie sa se epileze pentru ca deja tine de igiena si asa.
    Dar nu vad rostul pentru care m-as epila pe piept in conditiile in care nu am padure amazoniana. Adica ok, in unele cazuri e recomandat sa te epilezi, da’ numai daca ai prea mult testosteron in tine.
    Plus ca eu sincer, prefer sa stau cu putinul par care-l am pe piept si picioare decat sa ma epilez si dup-aia sa stau tot timpu cu grija sa ma epilez constant ca altfel se trezeste o vita sa faca gura.


    • Lasă, Gabi, cu păr pe chiept, c-așa-s bărbații adevărați.😀 Am zis păr, nu pădure, da ? ;)) Și nu glumesc !


      • Pai pe bune. Adica daca as fi d-ala care sa aiba par pe TOT pieptul si abdomenul, d-ala negru si cret, as zice “da frate, ma epilez ca zici ca-s maimuta”.
        Si-n plus, ca sa fiu si-n tema cu unul din ultimele articole de pe blogul tau, Hugh Jackman are par pe piept…so fucking what?


  5. Exact.😀 Majoritatea de-acolo au … și arată chiar megamanly ;))


    • Plus ca vreau sa se asorteze cu ciocul.

      Aaaa si o faza foarte tare, nu mai stiu unde naiba am citit chestia asta. Cica femeile au impresia ca barbatii se epileaza “down there” pentru ele, nu din motive de igiena. Proaste creaturi unele, pe bune.


      • Ooooo, își lași cioc.😀 Fain !
        Nu mă pronunț, poate mai există și tipi care fac asta pt ele, așa cum poate e valabil și viceversa.


  6. Nu, nu-mi las; AM.😀 Da’ vreau sa fie ceva mai gros, sa arate mai satanist \m/



Leave a Reply

