h1

Biblia barbatului

13/08/2010

Nu stiu daca ati auzit de aceasta carte. Astazi m-am trezit cu ea pe birou… mi-a imprumutat-o un coleg de munca. Este pe alocuri geniala si in rest… foarte buna. La Carturesti, de exemplu, costa aproximativ 30 de lei. Eu zic ca merita dar mare atentie… este exclusiv pentru barbati. Cateva citate:

“Sa ii cumperi unei femei un inel cu diamant este ca si cum ai monta amortizorul pe arma cu care te vei impusca singur.”

“Decolteul unei surori este intotdeauna o tinta acceptabila, daca sora nu e a ta.”

” Nu te simti niciodata aiurea daca te zgaiesti la sanii unei tipe care poarta maieu cand ploua. Ploaia e de la Dumnezeu.”

“Daca sotia sau prietena ta te face sa te uiti la un film pentru muieri trebuie sa iti faca un oral in seara respectiva, ca lucrurile sa fie echitabile. Daca te uiti la un film pentru muieri cu o femeie care nu iti este sotie sau iubita ar trebui sa te lovesti singur in fata de fatalau ce esti.”

8 comments

  1. Foarte tare…am auzit si eu de cartea aceasta…:)


  2. dragut… poate are succes. la pustii de pana in 25 de ani…


  3. Cand am citit citatele 2 si 3 in capul meu am zis “DA!!!!”. Trebuie sa-mi iau cartea asta.


  4. Salut! Exclusiv sau nu barbatilor,fata fiind,am citit cartea si mi-a placut…Una din regulile care mi-au placut este cea in care spunea ca “Un barbat adevarat nu-si arata slabiciunea prin nestiinta.Daca este intrebat ceva si chiar nu stie sa raspunda,nu zice “nu stiu” ci intotdeauna “nu ma intereseaza”…” (sau pe acolo)…o recomand(nu si feministelor) .ENJOY


    • fata fiind … cred ca te ai transformat in barbat :)))))))))


  5. de unde pot procura această carte?


    • Din cate stiu eu o poti gasi prin majoritatea magazinelor mari. Incearca la Diverta. Daca nu, cauta pe Okazii… sigur o gasesti…

      S-ar putea ca mai nou s-o gasesti si online… sa nu fie nevoie s-o cumperi…


  6. eu am această carte şi o vînd , pe cine interesează mă contactează pe facebook))))



Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 85 other followers

