h1

recapitulare

11/08/2010

1. Nu, n-am uitat de melodia de luni… pur si simplu am renuntat la ea…

2. Poate ca unii nu sunt de acord insa durerea de dinti este una dintre cele mai nenorocite dureri (fizice) pe care le poate avea un om. Noaptea trecuta, dupa 12 noaptea, cocosat la propriu de o durere de masea, ma plimbam de unul singur prin cartier. Efectiv n-am mai putut sa stau in casa si-am luat-o de chiaun… Abia astept s-ajung la un dintolog… oricat de frica mi-ar fi si oricat de tare as ura dentistii…

3. De saptamana trecuta am o nepotica… stiati ? Eeeee, floriceleeee ! :)) Maine face o saptamana si e o juma’ de pui de om…🙂 (sa-mi traiasca)

4. Am mai vazut o data Inception… asta ca sa va dati seama in ce hal mi-a placut…

6 comments

  1. Multi ani si fericire nepotelei tale.🙂


  2. […] Recapitulare Wed Aug 11, 2010 16:23 pm 1. Nu, n-am uitat de melodia de luni… pur si simplu am renuntat la ea… 2. Poate ca unii nu sunt de acord insa durerea de dinti este una dintre cele mai nenorocite dureri (fizice) pe care le poate avea un om. Noaptea trecuta, dupa 12 noaptea, cocosat la propriu o durere de masea, ma […] […]


  3. Sa-ti traiasca ma, mamica, ma🙂 ah..abia astept sa te vaz in rolul de unchi..hai sa fiti sanatosi cu totii!pup


  4. PS: apropo de dureri, pacat..mare pacat ca nu nasteti si voi..macar o data :))


  5. Sa-ti traiasca nepotica!


  6. Hehe, iată că există şi veşti bune! Să-ţi trăiască şi să fie sănătoasă şi fericită!



Leave a Reply

