h1

Ce mai recomand…

04/08/2010

In ultima perioada nu v-am mai povestit ce filme am vazut… dar nu pentru ca n-am avut timp sa mai vad vreun film ci pentru ca n-am avut timp de povesti pe blog…

In capul listei, fara niciun fel de dubiu, sta Inception. Este ultimul pe care l-am vazut si m-a lasat, efectiv, cu gura cascata. 5 minute dupa terminarea filmului am fost mut. Cred c-am scos un singur cuvant: “impresionant“. Si din ce mi-am putut da seama, toata lumea din sala de cinema a avut aceeasi reactie… adica linistea a continuat si dupa terminarea filmului. Nu pot sa povestesc prea multe despre film pentru ca merita vazut si merita sa va faceti o parere proprie. Din punctul meu de vedere, Inception este un film “de vis”… si la prorpiu si la figurat. Oricum, eram fan Leonardo di Caprio, acum am devenit si fan Christopher Nolan care a mai regizat Memento, Insomnia, The Dark Knight, The Prestige sau Batman Begins… Ca o dovada ca filmul este intr-adevar foarte bun, si nu doar ca sunt eu nebun si-mi plac filmele ciudate, este ratingul pe care-l are filmul pe IMDB… 9.2 din mai bine de 117k de voturi. Deci, duceti-va la cinema !

———-

The Sorcerer’s Apprentice – si asta mi-a placut. Un combinatie interesanta de genuri, cu o actiune intensa, aventuri si toate combinate cu faze amuzante. Un film usor, numai bun de vazut cu familia sau copilul. Nu contine scene dure, sangeroase sau erotice. In mod cert va va impresiona Nicolas Cage si mai ales, Monica Bellucci care la 46 de ani arata de nu-i adevarat.

———-

Shrek Forever After. Clar mul mai bun decat precedentele doua parti dar evident mai slab decat prima parte. Foarte, foarte amuzant… chiar mi-a placut. Nu cred ca are sens sa va povestesc despre ce e vorba… la un moment dat oricum il va vedea toata lumea. Poate ca pentru mine a contat si faptul ca l-am vazut 3D la iMax si de data asta chiar am vazut un film procesat foarte, foarte bine…

———-

Cred ca urmeaza Salt… 🙂

One comment

  1. […] Ce mai recomand… Wed Aug 04, 2010 11:14 am In ultima perioada nu v-am mai povestit ce filme am vazut… dar nu pentru ca n-am avut timp sa mai vad vreun film ci pentru ca n-am avut timp de povesti pe blog… In capul listei, fara niciun fel de dubiu, sta Inception. Este ultimul pe care l-am vazut si m-a lasat, efectiv, cu gura […] […]



Leave a Reply

