h1

memoriile unui om fara de viata…

10/07/2010

Frate, cum suna. Cand ma uit la titlu am senzatia ca m-am apucat de scris romane. Nu-i deloc asa… de fapt, omul fara de viata sunt eu si nu voiam decat sa-mi vars frustrarile… ca de obicei.

Sigur v-am povestit de baietii cu care m-am apucat de scris pe un blog colectiv… fosti colegi de liceu etc. Ma rog, nu conteaza, ideea e ca de anul trecut planuim sa facem o excursie in jurul tarii. Si tot anul ne-am intalnit, planuiam, planificam, stabileam obiective turistice si visam, evident, la ce urma sa vizitam. La un moment dat le zic: “fratilor, cel mai frumos peisaj pe care l-am vazut vreodata in Romania este Pasul Prislop. Nu ne permitem sa-l ratam.” A venit vara, ne-am apropiat de deadline si mi-am dat seama ca din diverse motive eu nu ma pot duce cu ei. In principiu, serviciul…

Azi, sambata, necajit la culme, ajung la birou, incep sa-mi fac treburile… ma oftic ca se face 5, 6, 7 si eu inca nu pot pleca sa ma bucur de weekend. Suna telefonul, raspund (teleghidat). Nici nu ma uit cine e. Se aude o voce din vesela: “ce faci baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?” Zic: “Pula mea, la munca”. Vocea: “Baaaaaaaa, noi ne-am oprit la Pasul Prislop pentru un gratarel si-o bere… si ne-am gandit sa te salutam si pe tine ba, sa nu crezi c-am uitat de tineee”. N-am intrebat cat bause, n-am vrut sa intru in detalii… am spus doar: “sa va fut in gura de bulangii !!!”. Auzi, au sunat sa ma salute. Pula mea, au sunat sa-si bata joc de mine ca eu sunt la munca si ei la Pasul Prislop, loc pe care, probabil, fara sfatul meu nu l-ar fi inclus in plan…

Stiu, o sa credeti ca-s invidios… DA, SUNT. Dar nu-s invidios pe ei, sunt invidios ca nu sunt si eu acolo… sa ma bucur de peisaj. Dar poate ca eu nu merit😀

Lasa, ca se intoarce ea roata aia…

2 comments

  1. Sa stii ca e urata faza asta, mi s-a mai intamplat si mie. Mereu spun ca nu mai pun serviciul pe primul loc si mereu ajung sa renunt la tot felul de chestii pentru a-i imbogati pe altii🙂


  2. Man, nu fii necajit. Cea mai frumoasă trecătoare din ţară este la Cheile Dâmboviţei. Cel puţin aşa sunt cotate în ghidurile turistice. Eu le-am făcut şi le dau dreptate…



Leave a Reply

