h1

10 motive pentru care imi doresc Spania in finala CM

07/07/2010

1. Germania nu este in acest moment o Echipa Nationala. In lotul nemtilor sunt 8 jucatori de alte nationalitati. Practic, cei mai buni jucatori ai echipei nu sunt germani (Podolski, Klose, Ozil, Khedira, Trokovski, Boateng, Cacau si mai e un polonez dar imi scapa acum). Altfel spus, nemtii se pot numi F.C. Deutschland.

2. Spania paseaza intr-un meci cat Germania in doua. Nu este o exagerare… cifrele vorbesc.

3. David Villa

4. Xavi si Inesta, cei mai buni pasatori din campionatul Spaniei… si de ce sa nu recunosc (desi nu-mi place), “mijlocul” celei mai bune echipe din Europa, Barcelona.

5. N-am agreat niciodata fotbalul german… nu mai vorbesc despre cat de antipatici imi sunt ca si popor…

6. La inceputul CM din Africa de Sud, aveam 2 favorite. Prima era Spania, cea de-a doua, Anglia. Britanici au fost scosi in optimi de Germania, cu foarte mult noroc desi scorul n-ar putea s-o arate (4-1). Nu mai punem golul anulat Angliei si nici ajutorul arbitrilor…

7. Germania = noroc. Din 5 suturi pe poarta in meciul cu Argentina, 4 au fost fructificate… desi Argentina a dominat Germania la toate capitolele: suturi, posesie, pase complete etc.

8. Pentru ca imi doresc o finala spectaculoasa… Spania – Olanda. Prefer sa-l vad in finala pe David Villa decat pe Klose…

9. Pentru ca Germania va avea o ocazie si va fi suficienta😀

10. Spania are echipament rosu (galben) si albastru🙂

3 comments

  1. La mine ar fi cam asa:
    1. Spania e nationala mea de suflet (dintotdeauna mi-au placut, in mod special din cauza lui Raul)
    2. Cum ai zis tu, numai ca la mine e mai sus…David Villa. (mi se pare senzational omul ca atacat, cel mai eficient chiar dintre toti)
    3. Jocul incantator al Spaniei. E o placere vizuala sa vezi jocul lor de pase.
    4. David Villa…aa, stai ca l-am mai zis.
    5. Casillas

    Lista mea de favorite era pe 1 Spania, pe 2 Germania (in totalitate datorita lui Schweinsteiger care-mi place foarte mult, insa nu mai mult decat Villa).


  2. Ce frumos ai incheiat punctul 4, dar cu o eroare: din lume🙂 (ai presimtit ca citesc eu postul asta?)
    Eu dupa grupe am tinut cu Ghana, pacat de penalty-ul ala ratat in ultima secunda.


  3. na, iaca ca ce ti-ai dorit s-a si intamplat…



Leave a Reply

