h1

“turismul” in Românica…

19/06/2010

Si stiti cu totii de ce am pus intre ghilimele cuvantul turism. Da, pentru ca ce se face la noi in tara numai turism nu se numeste. Dar parca nu vreau sa vorbesc despre asta. Am spus-o de nenumarate ori ca Udrea e de cacat, ca Berceanu e de cacat si mai ales, am vorbit si despre tartorul Basescu.

Zilele trecute ma uitam ca tot omul la TV. Se intampla rar sa fac asta… dar uneori, recunosc, o mai comit. Si la un moment dat se vorbea despre cantitatile monstruoase de alge care au invadat plaja din Mamaia. Ii luau astia de la PRO TV interviu unui pulete gigel care era p-acolo, prin putoarea aia. Si-l intreaba tipa: “ce parere aveti despre aceasta priveliste dezolanta din Mamaia” iar raspunsul puletelui, menit sa demonstreze unei natiuni intregi ca n-am exagerat cand l-am facut pulete zice: “este ingrozitor… numai in Romania se putea intampla asa ceva”. Moment in care imi venea sa sparg teveul. Cred ca daca era in fata mea il scuipam intre ochi. Pai ba, papagalule trepadus… sa moara ma-ta, tu ce parere-ti faci, ca algele alea s-au gandit de saptamana trecuta: “faaaa, ne strangem mai multe si dam navala in Mamaia, la romani… ca am eu pica pe una d-acolo… o cheama Udrea”?

Deci, repetam, eu sunt de parere ca intr-adevar, guvernul nostru e de tot cacatu’, nimic nu merge asa cum ar trebui sa mearga… dar haideti sa nu-i punem in carca guvernului ploile si furtunile care au inceput sa apara prin Romania in ultimele zile.

Si aici voiam sa ajung, mentalitatea romanului este ceva de genul: tot ce-i romanesc este jalnic, tot ce e strain este bestial… ceea ce-i total eronat…

2 comments

  1. Da, ai mare dreptate. Înainte de 1989 ne închinam la răsărit, acum ne închinăm la apus. Tot ce nu vine de acolo, ne pute… oameni fără măduva spinării…Îmi aduci aminte de un banc. Doi moşi la Capşa la o
    măsuţă. Începe să plouă mărunt, mocăneşte şi unul din moşi observă:
    – A început ploaia!
    Celălalt răspunde sictirit:
    – Mai dă-i în pizda mă-sii!



Leave a Reply

