h1

Prostitutie la nivel inalt

17/06/2010

Unii dintre voi veti fi cu siguranta socati dupa ce veti citi randurile urmatoare. Dupa mai bine de un an de scris pe blog, a venit momentul ca cei doi cititori ai mei sa stie cu ce ma ocup eu de fapt. Ma prostituez. Da, ati auzit bine, ma prostituez aproximativ 10 ore pe zi. In ultimul timp si mai mult. Fac si o destainuire in premiera: “a cam inceput sa ma doara curu’…”

Cap. I. Lectie deschisa despre prostitutie

Si daca exista persoane care nu stiu ce-nseamna prostitutie… am sa-ncerc sa fac o scurta descriere. Ca sa fie pe-ntelesul tuturor, imaginati-va un grup de 4 insi care se gandesc sa se duca la curve. Si ce fac ei? Gasesc un peste pe undeva, suna si cer o fata buna “care sa-si faca bine treaba frate, daca tot o platim”. Se aranjeaza totul, iau astia fata si-o fac posta, ori pe rand, ori toti odata… ca unora le place la ingramadeala si la urma urmei, au platit-o cu bani grei si mai mult d-atat “are mai multe gauri, de ce sa nu ne folosim de ele?”  Dupa ce-si fac ei treaba calumea, o lasa-n strada cu gandu’: “frate, ce curva penala… cum sa faci asa ceva pentru bani?” Ceea ce nu stiu ei este ca de fapt, doar o parte din banii respectivi ii raman ei pentru treaba prestata… restul se duc la “impresar”.

Cap. II. Un alt fel de prostitutie

Acum sa va spun in ce fel ma prostituez eu. Este foarte similar cu ce se intampla in primul capitol. Undeva pe la 9 dimineata ma prezint la domiciliul clientului. Nu trec cinci minute ca ma trezesc cu patru insi (clienti) pe capul meu. Pe rand sau toti odata. Clientii mei nu sunt atat de pretentiosi. Fiecare are senzatia ca nevoia lui este mai acuta… si nevoia fiecaruia devine prioritate pentru mine. Toate o data sau pe rand. La figurat vorbind, ma fut toti o data sau pe rand… acelasi lucru. Evident ca in aceste conditii nici Mafalda n-are putea sa fie eficient… s-atunci apar erori. Inevitabil, vor veni la mine si-mi vor spune “uite ce-ai facut… ai dat-o-n bara cu cacatul asta… nici o <muie> nu esti in stare sa faci”. Atunci, raspunsul corect ar fi “asta e”. Dar pentru ca suntem oameni devotati “impresarului” nostru care ne plateste regeste pentru serviciile prestate, incercam s-o dregem cumva… si uite asa apare programul extins. Adica continui s-o sug pana tarziu in noapte.

Cap. III. Un altfel de cuprins. Diferentele dintre cele doua tipuri de prostitutie

Cum nu toti am apelat vreodata la serviciile unei prostituate, stim ca la curve se plateste inainte (macar din expresia aia foarte uzitata care spune <banii inainte, ca la curve>). Ei bine, aici apare prima diferenta. Prostituata ia bani inainte… eu iau la sfarsit de luna. Pana aici n-ar fi o mare diferenta… adica azi sau maine, tot bani se numesc si tot acolo ajung. Marea problema e ca o curva lucreaza pe bani, eu lucrez pe maruntis. Ca doar e criza… si bugetul pentru prostituate s-a diminuat si pentru ca “ultima oara cand te-am rugat sa faci ceva… ai dat-o de gard.”  Si asta este o a doua mare diferenta.

Sfarsit

PS: Putine diferente, nu? N-am eu toate motivele sa cer ca pe cartea mea de munca sa scrie “PROSTITUAT” ?

4 comments

  1. :)))) Te rog frumos sa ma scuzi, dar nu ma pot abtine deloc sa nu rad :)))) Da’ unele prostituate o fac de placere, tu nu cred ca te incadrezi in categoria asta :))


    • draga mea, alea nu se numesc prostituate… se numesc tarfe penale😀

      ma refer la cele care si-o pun cu toata lumea… nu conteaza ce si cum🙂


  2. Oh my fucking god! (in rom nu suna asa bine)! Iene, pe tine te-a stricat de tot serviciul asta…:(


  3. Multi oameni tind sa spuna despre o prostituata..Cine, curva aia?…dar nu este deloc asa.O prostituata este o femeie care presteaza servicii contra cost.Asta este Job-ul ei.Multi gandesc…a ce usor castiga banii..desi nu este deloc asa.Una care vinde in supermarket de ex…face acelasi lucru in fiecare zi..parerea mea..astia sunt bani castigati usor..o prostituata in schimb,..tre sa se culce cu oameni..care nu i cunoaste..pot fi batrani..urati..parosi..etc..dar tre sa taca si sa inghita de cele mai multe ori..deci banii nu sunt castigati tocmai usor..Sa va spun de ce nu este o curva..poate ce scriu eu nu are legatura cu subiectul vostru..dar simt nevoia sa ma destainui..pt ca si eu sunt una din ele…In primul rand ..exclus prostituatele ca sunt curve…muncim..nu dam in cap ..nu furam..nu asteptam sa ne dea altii degeaba…Curva este aceea care este maritata sau este intr o relatie…barbatul este ok…ii ofera totul..dar ea cauta in alta parte…asta este o curva…parerea mea. Una care este maritata..dar barbatul…o bate..se duce cu altele..vine beat mai mereu…iar ea isi face pe cineva..nici asta nu este curva..ci doar nefericita..Sau una care face sex cu mai multi..nici asta nu o putem considera curva…atata timp cat nu e maritata…treaba ei. Urasc in schimb..prostituatele…care dupa servici…dau banii asa zisilor iubiti…soti…eu o fac pe cont propriu…de banii mei..imi satisfac poftele…imi ajut familia…dar niciodata nu i dau unui barbat…unu care te iubeste cu adevarat..niciodata nu te va lasa sa faci asa ceva.Iar faza cu ”impresarul”…nu este un peste…poate fi doar o persoana…cu o agentie de ex…care iti poate procura clienti…deci asta e o relatie…tu ai nevoie de el…el de tine. Sa va zic un caz amuzant…cunosc pe cineva in Ro…maritata..amarata…ca doar sotul munceste pe un salariu mic…dar totusi…umbla din floare in floare.. deci da o mare curva. I-am propus..de ce nu vii aici sa o faci pt bani..decat sa te f..a toti degeaba si sa rada de tn.Raspuns: nuu, eu nu sunt curva…deci cine i curva…cine i fata buna? :)) scuze daca v am plictisit…



Leave a Reply

