h1

Faza zilei

15/06/2010

Stiu ca n-am timp de taclale si n-am timp sa va povestesc detaliat ce mi se intampla… dar faza asta nu trebuie ratata. Nu stiu in ce masura ma voi face bine inteles… dar vom vedea.

Cum va spuneam la un moment dat, firma pentru care ma prostituez lucreaza la implementarea unui nou sistem informatic. Eu, parte din echipa de proiect, sunt nevoit sa comunic cu dezvoltatorii care vin (majoritatea) din Bulgaria sau (restul) din Franta. Astazi, o fata nou-nouta in randul bulgarasilor. Eu, in bucataria de pe etaj, faceam trebusoara aceea de-mi place mie s-o fac cand sunt la birou si anume limonada. Storceam lamaile, dizolvam mierea etc. Evident, murdar pe maini mai ceva ca Mama Omida cand prepara potiuni. Apare un bulgar “de mana” cu asta nou… cu intentia de a ne face cunostinta. “Nasol moment”, imi spun.

Face ala prezentarile. “El e cutarescu, el e cutarescu”. Eu, cum va spuneam, cu ambele maini scoase din potiunea magica. Nu stiu daca ei observasera. El intinde mana si bombane timid: “nice to meet you”. Eu, stiind ca n-am cum sa intind mana, recurg din instinct la gestul ala pur romanesc pe care-l folosim cand suntem murdari pe maine de vaselina, coca, faina sau cacat (nu mai conteaza). Adica intind mana in asa fel incat el sa ma apuce de incheietura… stiti voi gestul, n-are rost sa-l mai explic.

Bulgarul a ramas blocat. S-a uitat la mine, s-a uitat la mana mea, s-a schimbat putin la fata nestiind ce i se intampla de fapt. Probabil ca nu mai vazuse niciodata miscarea aia la cineva si se intreba “ce pula mea vrea asta sa-mi faca?”

Eu ma uit la el, ii vad reactiile si ma bufneste rasul. Sunt convins ca pentru cateva secunde a crezut ca sunt handicapat si ca de fapt aia este pozitia fireasca a mainii mele… doar ca nu era deloc asa. Incerc sa-i explic ca noi folosim uneori acest gest cand nu avem nicio mana “available” pentru a saluta. Nu stiu daca a inteles ceva… dar fata lui mi-a ramas intiparita in minte… era atat de nedumerit… :))

PS: cred ca la fel m-as fi mirat si eu daca l-as fi intrebat ceva si mi-ar fi raspuns “yes” dand din cap in semn de “no”…

2 comments

  1. :)))) ce m-am distrat


  2. =))))))) Ahahahahahaha, tare asta :)))) si cica “firma pt care ma prostituez” :))) Saracii, noi romanii mereu am fost mai extravaganti. N-aveai un prosop, ceva ? :))



Leave a Reply

