h1

Cum a fost

10/06/2010

Si anume la Noaptea Devoratorilor de Stand Up?

Ei bine, am multe sa povestesc dar o sa-ncerc sa fiu scurt. Sfatul meu este sa nu va duceti in viata voastra la un astfel de eveniment. Stiu ca n-am trafic mare pe blog… si putina lume imi va asculta sfatul… insa daca voi nu va duceti, in felul asta o sa fie loc mai mult pentru mine si prietenii mei :))

A fost cel mai tare show de comedie la care am asistat vreodata. La un moment dat aveam senzatia ca n-am aer… de ras. Show-ul a tinut cateva ore bune… de la 22:00 pana pe la 2 noaptea. Au urcat pe scena 10 baieti… unul mai bun decat celalalt… printre care si unul dintre preferatii mei, si anume TEO (il stiti de la Deko Cafe)🙂

Inca o data, va sfatuiesc sa nu mergeti la un astfel de show… s-ar putea sa lesinati de ras. Eu am scapat dar sa stiti ca am fost foarte, foarte aproape.

Exista si o parte mai nasoala… daca ai o prietena care nu tine la gluma si te duci cu ea la Stand Up, s-ar putea sa te intorci singur. Sau mai bine zis, ai grija la ce glume razi…

2 comments

  1. iaca… asa se mai “cern” si ele. ca daca nu e receptiva la o glumita, cum naiba sare cad ii arati pula? si asta e lucru serios…


  2. Deci sa inteleg ca tu te-ai intors singur?😀



Leave a Reply

