h1

Review

03/06/2010

* Azi dimineata, un nene cara un brat de maturi de paie (cu coada). Nu stiu unde le ducea dar banuiesc ca erau de vanzare. Pentru cateva moment am vrut sa-l opresc si sa-i spun: “bade, cat de repede zboara maturile matale… ca intarzii la serviciu?”. Ma bufnit rasu’. Radeam de unu’ singur pe strada… cred ca lumea ma lua de tampit… si evident ca nu l-am intrebat.

*In metrou, tot azi, mi-a fost dat sa vad ceva ce-mi demonstreaza inca o data ca moda prosteste. Era un pustan… de maxim 23 de ani, cu fular la gat. Eu eram transpirat tot iar ala era infofolit, cu geaca si fular la gat. Avea o freza de papagal ciufulit, pantaloni cu turu’ pan’ la gambe si avea sprincenele pensate… Mda… la moda, ce sa zic?

*Tot in metrou. O familie de tigani. El – tigan borat. Clasic. Mustata, barba, jegos, etc. Ea. Clasic – o fetita mica in brate si un puradel ceva mai mare de mana. Fetita ma privea insistent. Nu avea mai mult de 3 ani. Avea ochii negri si mari. Se uita fix in ochii mei. Pentru prima oara  in viata mea, incepusem sa indragesc un tigan. Am zambit. M-am gandit ca e o tiganca ordinara care peste cativa ani se va duce sa fure prin Spania sau sa se prostitueze in Italia. Si totusi… nu puteam sa nu observ nevinovatia din ochii ei. N-aveam cum sa nu observ cat era de frumusica si inocenta. La urma urmei… ce vina are ea ca s-a nascut?

2 comments

  1. Ai uitat să adaugi un cuvânt. Formularea corectă era “ce vină are ea că s-a născut ţigancă”.


  2. Intrebarea cu măturile este de nota 10!



Leave a Reply

