h1

tu ce-ai face ?

02/06/2010

Aseara, dupa 11, in timp ce ma intorceam de la cumparaturi, ascultam Driftul de Noapte la Radio21. Poate nu stiti emisiunea… nici eu n-o stiam dar am poposit cateva clipe asupra postului… Ca sa intelegeti cum se desfasoara actiunea, moderatorii propun o tema, pun la dispozitia ascultatorilor un numar pentru SMS-uri si unul pentru legaturi telefonice si se discuta pe tema respectiva. Evident ca mai mult se face caterinca… suna tot felu’ de cretini etc. Aseara, tema emisiunii: “cand te-ai vandut ultima oara si cum?”

Atentie acum. La un moment dat suna un tip si zice “frate, hai sa-ti spun cum m-as vinde eu. As vrea sa gasesc o baba cu bani careia sa i-o pun (pe bani, evident)”. Si de la ideea tipului respectiv s-a iscat o discutie interminabila.

Intrebarea mea pentru baieti: dac-ar veni la voi o femeie trecuta de prima tinerete si v-ar propune o partida de sex pentru o suma care v-ar face cu ochiul… ati accepta? Daca da, la ce nivel ar trebui sa se ridice suma?

Cand zic “trecuta de prima tinerete” ma refer la femeile intre 50 si 75 de ani…

Si nu pun intrebarea asta fetelor pentru ca nu vreau sa aud un raspuns. Nu pentru ca nu m-ar interesa ci pentru ca-l stiu deja… cunosc multe fete tinere sau foarte tinere care se combina cu babalaci doar pentru faptul ca au bani… cu pretextul ca “dragostea n-are varsta”. Bullshit. Doar ca le este greu sa recunoasca ca sunt parasute… Dar asta este deja o alta discutie… o dezbatem cu alta ocazie… plus c-o sa-mi spuneti ca nu toate fetele sunt la fel… ceea ce-i perfect adevarat.

PS: urmeaza si raspunsul meu… dar mai tarziu.

2 comments

  1. Eu n-as face asta nici in ruptul capului, si chiar daca as accepta, ma indoiesc ca as putea. Mi se pare imposibil sa ai o erectie cand in fata ta se afla o chestie d-aia. (exista, desigur, si aia cu fetishuri bolnave)


  2. Presupun că te-ai referit la plata unei partide de sex cu EA. Cred că problema nu este de a vrea, ci de a putea. Există nişte limite ale silei peste care nu poţi trece, chiar dacă eşti destul de beat. Ca informaţie privind tariful, am avut un coleg în liceu care se prostitua. Primea 100 lei pe săptămână de la o babă.



Leave a Reply

