h1

Dog day… … morning…

01/06/2010

Astazi am depasit un record. Din pacate, unul negativ. Am plecat la ora 7 dimineata de acasa (din Berceni)  si am facut mai bine de doua ore pana in piata Victoriei. A fost infiorator. N-as vrea sa fac din asta un articol cu tenta politica dar Boc si Basescu sa aiba parte numai de ce i-am dorit eu azi in 2 ore… aproape continuu… si cu mine alte cateva mii de persoane blocate in trafic.

Si inca o chestie pe care n-am s-o inteleg niciodata: cum sa fii in mijlocul unei intersecti… s-o blochezi, sa nu se poata circula in nicio directie si tu sa stai ca prostu’ cu mana pe claxon? Ma frate, cat de prost sa fii sa crezi ca un claxon profund ar putea sa elibereze intersectia? De ce ai vrea sa faci atata zgomot si sa-i enervezi si pe altii? Va spun eu, pentru ca aia care fac asta sunt bulbucati de prostie si nesimtire.

Gata, nu mai pot sa scriu mai mult ca-s la munca si ma streseaza astia…

S-auzim de bine si… JOS GU-VER-NU, JOS GU-VER-NU !!! :))

2 comments

  1. Man, eşti norocos cu carul. Eu am prins într-o zi care nu era de grevă de la capătul lui 41 din Ghencea până la Sebastian (2 staţii) două (2, two, zwei, deux, dva, dio, due) ore!


  2. jos, toti!



Leave a Reply

