h1

Cel mai frumos cadou…

24/05/2010

Dupa ce am postat melodia de luni, ma refer la postul precedent, mi-am adus aminte ca trebuie sa fac sange rau cuiva. Asa ca am intrat repede pe blogul Alinei si i-am lasat un comment s-o oftic ca eu ma duc la spectacol Directia5 si ea NU.

Acum, sa rasucesc cutitul in rana, cat inca mai sunt sub influenta starii pe care mi-au dat-o baietii prin melodiile lor, m-am gandit sa va povestesc cum a fost. Nu stiu daca am cuvinte… dar o sa-ncerc🙂

Cel de-al doilea spectacol de lansare a celui mai nou album Directia 5 (Romantic) s-a desfasurat la Teatrul National, de la ora 19:30 (mama, ce informal am fost)🙂 Sonorizarea a fost impecabila iar baietii, cum era de asteptat, au fost fenomenali. De parca n-ar fi fost suficienta vocea impecabila a lui Crist Enache, Toni Seicarescu, solistul trupei din perioada 93-96 s-a realaturat baietilor.

Printre melodiile de pe noul album mi-a fost dat sa aud si cantece deja consacrate care la vremea lor au “spart” topurile. Stiu “spart” nu e un termen demn de folosit aici dar ce pana mea, sunt la mine pe blog, scriu cum vreau.

Nu stiu daca v-am spus vreodata… dar de foarte multi ani imi doresc sa ajung la un concert Directia 5. N-am vrut la Madonna, n-am vrut la Metallica, AC/DC si nici la Aerosmith nu vreau… as prefera sa ma mai duc o data la Directia 5🙂 De fapt, cred ca mai sunt maxim doua trupe la concertele carora as vrea sa ajung. Una dintre ele ar fi Coldplay si poate a doua ar fi Take That… dar nu sunt sigur.

Multumesc persoanei care s-a gandit sa-mi faca o asemenea surpriza… cum spuneam, a fost cel mai frumos cadou pe care l-am primit vreodata (cu riscul ca se vor supara alte persoane).

Daca n-as fi fost deja fan Directia 5 iar acum as fi ajuns din greseala la acest spectacol, in mod cert, as fi devenit acum…

Asa, de final… si de noapte buna, ultimul videoclip al baietilor:

S-auzim de bine !

PS: Multumesc !

One comment

  1. EXCELENT! Ma bucur tare pentru tine.

    Ei bine, dupa cum ti-am spus si eu recent, eu i-am vazut in Oradea, anul acesta, de 2 ori, in aceeasi zi. M-am bucurat din plin de ambele concerte. SUNT prea buni pentru LUMEA NOASTRA.

    Iti doresc sa ai parte numai de astfel de momente frumoase.

    Cu cele mai frumoase ganduri din orasul de pe Crisul Repede,

    Alina



Leave a Reply

