h1

O zi speciala

20/05/2010

Da, astazi este o zi speciala pentru mine si pentru acest blog. Avem doua motive de sarbatoare:

1. Chiar daca primul post pe acest blog a fost scris in data de 14 mai (anul trecut), am stabilit ca ziua blogului este pe 20 mai… de ce am stabilit-o asa? Vezi motivul 2.

Bilant dupa primul an:

– 260 posturi;

– 896 de comentarii;

– 20.695 total views (foarte putin… dar inca suntem mici🙂 ).

2. Un al doilea motiv este ca astazi implinesc 26 de ani…

Asteptam pe adresa redactiei urari, injuraturi, flegme, injuraturi si declaratii de dragoste…

11 comments

  1. Ce tare, ziua blogului meu este chiar maine …😀 Hihi ! La multi ani blogului tau si la mai mare, dar la multi ani mai ales tie🙂 Iti doresc sa fii fericit si sanatos😛 Dupa mine, astea sunt cele mai importante lucruri. >:D<


  2. Un pic tarziu… iti zic si eu LA MULTI ANI! Dar sper ca nu prea tarziu! Nu ma scuz acum ca nu prea e scuza…😀 Te pup si sa ne traiesti mare si sanatos.🙂


    • stai linistita… nu-i problema.

      Multumesc !


  3. La Multi Ani, cu intarziere!


    • Niciodata nu exista intarziere pentru un “La multi ani !”🙂


  4. La mulţi ani şi la mai mare! Da’ la anu’ nu scapi să nu dai o bere…


  5. La mulţi ani şi cât mai mulţi cititori!


  6. Nu am nici o scuza… Dar si asa, cu intarziere.. Iti urez La multi ani!! Sa fii sanatos, iubit, fericit!!
    >:D< :*:*:* te puup


    • N-ar trebui sa gasesti scuze c-ai uitat de ziua mea… ar trebui sa gasesti scuze ca n-ai mai dat niciun semn de fooooarte mult timp.

      P-asta n-am sa ti-o iert…

      PS: multumesc de urari… dar tot sunt suparat pe tine…


  7. Multi inainte!



Leave a Reply

