h1

Bancul lunii

19/05/2010

Nu-i asa ca va era dor de un banc bun ?

Cica o tipa tatuata din cap pana-n picioare era goala pe plaja la nudisti. La un moment dat, langa ea se opreste un domn care-i examina tatuajele:

– Domnisoara, pe pulpa stanga este cumva chipul domnului Iliescu ?

– Da domnule, chiar el este.

– Domnita, va rog mult, dati-mi voie sa-l sarut… atat de mult mi-a placut de domnul asta…

– Da domnule… dar cu o conditie… dupa aia plecati…

Il saruta asta pe Iliescu dupa care ii spune din nou domnisoarei:

– Domnisoara, dar pe pulpa dreapta este cumva chipul domnului Constantinescu?

– Da.

– Va rog eu, dati-mi voie sa-l sarut… ca atat de tare mi-a placut de el cat a fost presedinte…

– Ok domnule, dar cu o singura conditie… dupa aia plecati.

Il saruta asta si pe Constantinescu dupa care exulta din nou:

– Domnita, ala chel dintre picioare, care se uita stramb… este cumva domnul Basescu?

– Da domnule, chiar dumnealui.

– Va rog eu mult, dati-mi voie sa-i bag 3 puli in gat ca asa de tare ma enerveazaaa….

2 comments

  1. E din Bucureşti tipa? Că nici mie nu-mi place de Băsexu…


  2. Fain banc :))



Leave a Reply

