h1

Am gasit solutia…

19/05/2010

Acum cateva luni m-am oferit sa devin erou national si sa ma sacrific pentru viitorul tarii… nimeni nu mi-a dat vreo sansa asadar am renuntat. Acum, cand tara trece prin momente grele iar presedintele reales apare la teveu si spune fraze de genul: “toti cetatenii sunt nemultumiti vizavi de decizia de a micsora salariile bugetarilor… dar nu vine nimeni cu o solutie alternativa”… de parca ar fi responsabilitatea mea sa iau decizii la nivel inalt. Eu m-am gandit la o solutie… s-ar putea sa dureze putin pana voi fi capabil s-o pun in aplicare dar sunt convins ca este o solutie foarte buna. Fiti atenti aici.

Nu m-am considerat niciodata un om foarte inteligent. Chiar nu sunt. Bine, nici prost nu sunt dar… intelegeti voi. Asadar, pentru ca nu mi-a iesit prima varianta, aceea de a accepta sa mor cu conditia sa iau cu mine toti tiganii, cocalarii si pitipoancele, m-am gandit la un plan care in mod cert va da roade. Eu impreuna cu un grup de prieteni ne apucam din acest moment sa invatam fizica atomica si nucleara. Stiti voi, aranjarea electronilor in jurul nucleului, divizarea lui, eliberarea unei cantitati insemnate de energie si… BUM. O sa fie o mica problema… dar pana terminam noi de studiat, cu ajutorul si mila voastra si a celor ce vor ca tara sa iasa din criza, vom acumula o cantitate suficienta de Uraniu incat sa ajunga pentru o suprafata de aproximativ 240.000 km patrati. Stim ca-i un metal foarte rar… dar nimic nu se face fara efort si sacrificii. De detalii promitem sa ne ocupam noi.

Imi aduc aminte din liceu ca un nucleu contine, pe langa protoni si electroni, particule lipsite de sarcina electrica – neutroni. Prin anii 30 (daca nu ma insel), un fizician italian (mama ma-sii ca i-am uitat numele si mi-e lene sa caut) a folosit neutronul pentru a bombarda si diviza nucleul atomului. In acest fel se elibera o cantitate destul de mare de energie. Eu cred ca daca in anii 30 oamenii aia au reusit sa faca asta… fara a sti mare lucru despre atom… in mileniul 3 nu cred ca voi avea mari probleme… corect?

Gata cu vorbaraia, nu stiu dac-ati inteles ideea… dar eu cred ca singura solutie de a scapa tara de criza este ca intreaga tara sa dispara in totalitate de pe fata planetei. Noi suntem mult, mult prea prosti pentru vremurile in care traim…

2 comments

  1. Chiar acum studiez fizica nucleara la scoala. ;)) Fermi cred ca era italianul ala. Nu stiu cat de buna e ideea, construiti o bomba mica pt guvern si parlament, nu pt toata tara :))) Eu n`as vrea sa mor chiar acum.😛


  2. Acum cateva luni m-am oferit sa devin erou national si sa ma sacrific pentru viitorul tarii… nimeni nu mi-a dat vreo sansa asadar am renuntat.

    Oooooook. Deci citind numai fraza asta constat o mare greseala si vreau sa te invat un lucru: nu ai nevoie de sustinere si sanse daca vrei sa fi erou. Daca vrei sa fi sau deja esti, continua sa faci lucruri eroice. Atata tot.

    Si btw, sunt de acord ca pentru a scapa tara de criza trebuie sa scapam de tara mai intai.



Leave a Reply

