h1

Hachiko: A dog’s story

17/05/2010

Pentru ca a fost un weekend preponderent ploios si pentru ca oricum am fost rupt de civilizatie (la tara), am preferat sa stau in casa, sa ascult ploaia si sa ma uit la un film. M-a mancat la scorbura sa ma uit la filmul asta (Hachik0: A dog’s story). Este o drama superba inspirata dintr-o legenda japoneza… care de fapt nu e este legenda ci a fost realitate. Un caine foarte inteligent si foarte afectuos cu stapanul lui (Richard Gere) pe care-l astepta in fiecare zi, la ora 5 dupa amiaza, sa se intoarca de la serviciu. Actiunea devine “plangacioasa” cand stapanul sufera un atac de cord si moare…

Hai ca n-are rost sa mai povestesc… ca stric tot farmecul. Il recomand cu insistenta. Eu m-am indragostit iremediabil de cainele ala. Imaginati-va ca si-a jucat rolul mai bine decat Richard Gere🙂

Doar informativ, rasa se numeste Akita iar cand e mic arata cam asa.

5 comments

  1. Si eu am scris despre acest film, e intr-adevar, superb!
    http://www.dianne.ro/index.php/2010/04/04/hachiko-a-dogs-story/


  2. Filmul asta e pe lista mea de “vizionat” de o suta de mii de ani, si nu am tiiiimppppp sa ma uit la tot ce imi doresc ! Am vazut ca mai multi au scris despre el … si sunt sigura ca e remarcabil.


  3. Urasc filmele cu animale ca plang pana ma doare capul de la ele.


  4. Man, aici m-ai nimerit, nici mie nu-mi place de Richard Gere. Sunt convins de talentul căţelului…


    • eu n-am spus ca nu-mi place de richard gere… e un actor bun…

      doar ca acel catel l-a intrecut… a fost demential



Leave a Reply

