h1

Limbajul barbatilor

14/05/2010

De cele mai multe ori, noi barbatii avem un limbaj doar de noi cunoscut. Mi s-a intamplat de multe ori sa-mi doresc sa vorbesc cenzurat… adica in asa fel incat sa ma inteleaga doar o anumita persoana din cele care sunt de fata. Stiti la ce ma refer… barbatilor le place sa barfeasca mai mult decat damelor… si asta este deja un lucru demonstrat. Cand in disctuie mai intra si o tipa care arata intr-un anume fel… atunci lucrurile se agraveaza al naibii de tare. In functie de meseria fiecaruia, dialogurile ar putea arata astfel:

Un absolvent de finante-banci: “Domnilor, in momentul in care am vazut-o, brusc, euribor-ul si robor-ul au inceput sa creasca simtitor, depasind limitele normale. In ciuda faptului ca parea foarte rentabila, eram constient ca partea mea materiala va fi serios afectata. Pentru cateva momente m-am gandit ca daca o iau si apoi o cotez la bursa am sanse mari sa ma imbogatesc… dar am preferat as fiu prudent… in vremuri de criza avem nevoie de lichiditati.”

Un fotbalist: Ba tata, avea aia o linie de mijloc data usor cu var de mi s-au inmuiat crampoanele cand am vazut-o. M-as baga la un contraatac cu ea dar mi-e teama sa nu fiu prins in offside. S-ar putea totusi sa joace pentru alta echipa si atunci e nasol… raman in cantonament. Ei bine… hentz.

Un dependent de World of Warcraft (asta e doar din imaginatie, pentru ca jucatorii de WOW au sanse foarte mici sa vada fete misto): “frateee, ce GearScore are tipa aia… nu-mi vine sa cred. Ce-as intra cu ea intr-un party… sa facem o instanta de low level impreuna. Pana la urma, chiar si un battleground ar merge… chiar daca suntem mai multi in echipa. Nu prea are ea intelect dar macar are un chest de intri in stun. Iar eu stau destul de bine la stamina… cred ca-i fac fata la un raid…”

Un jucator de hattrick (hattrick-ul este un joc de fotbal in care esti managerul unei echipe virtuale. Jocul este foarte complex jucatorii au calitati plecand de la inexistent pana la divin): “Mda, nu-mi pot da seama de calitatile ei. Asa, la prima vedere, pare de un nivel acceptabil ridicat. Faza e ca pana n-o joci intr-un meci (cel putin) n-ai cum sa-ti dai seama ce poate. Plus ca e posibil sa aiba vreo specializare si s-ar putea sa-ti creeze eventuri negative. Dac-ar avea ceva tehnica ar fi ideala… dar daca este imprevizibila nu ma risc… ca nu se stie. La fel, ar fi un avantaj sa dea bine la cap… dar la fel de bine s-ar putea sa n-aiba suficienta rezistenta… si risc sa retrogradez sezonul asta.”

3 comments

  1. IO ZIC: hai s-o futem!


  2. Excelente, man, excelente! Îţi aparţin?


    • da, normal ca-mi apartin… 🙂



Leave a Reply

