h1

Iasi – foto

12/05/2010

Update: Abia acum imi dau seama ca la marimea in care am uploadat eu pozele… tema mea este foarte, foarte neprietenoasa. Inestetic blog am. Oricum, nu taie din poze… doar ca se termina cam brusc, asa🙂

————————————————————————————–

Am promis ca v-arat poze… si sunt pe cale de a ma tine de promisiune.

Inainte de toate, Palatul Culturii din Iasi. Este una dintre cele mai frumoase cladiri pe care le-am vazut vreodata. Din pacate n-am reusit s-o vizitez si pe interior… totul este in renovare in Iasi, inclusiv Palatul Culturii.

Catedrala Mitropolitana. Locul unde sunt pastrate moastele Sfintei Parascheva. Chiar daca esti ateu, este un loc pe care trebuie sa-l vizitezi. Ai ce vedea. Eu am avut norocul sa-l vizitez chiar in timpul slujbei de seara (vecernia – pentru cunoscatori). Poze cu vedere din parcul Teatrului National.

Piesa de rezistenta: Parcul Copou. Foarte multe flori, spatii verzi foarte bine ingrijite, curate si tot tacamu’.

Cladirea Primariei Iasi – foarte frumos iluminata:

Gradina Botanica. N-am cuvinte… este de-a dreptul fascinanta. Din pacate n-am avut timp sa vizitez si serele…

Iar din categoria FLORI:

Si o chestie amuzanta… despre cum fac moldovenii comert. Mi-a placut sloganul lor… la nebunie🙂

Ok, asta-i tot deocamdata… s-auzim de bine !

3 comments

  1. daca Iasu-i fain… si nu zic ca nu e, sa vezi Timisoara.


    • Da, mi-am propus sa ajung si in timisoara anul asta… n-am fost niciodata.

      Am auzit ca e foarte frumos… si cred ca e mai frumos decat iasi… dar deocamdata… nu pot sa ma pronunt


  2. Mulţumesc pentru poze. Mi-ai redeşteptat amintiri plăcute.



Leave a Reply

