h1

Am sa ma-ntorc… … deprimat…

10/05/2010

N-am apucat inca sa intru in posesia pozelor insa promisiunea e promisiune… o sa v-arat si poze din Iasi. Desi am vazut comentariile articolului precedent abia duminica seara, cand eu deja ma intorsesem, am vizitat aproximativ tot ce era de vazut (cred eu). Cel putin, am vazut ceea ce-mi doream sa vad. Am inceput cu Palatul Culturii – o cladire incredibila pe exterior. N-am putut intra pentru ca era in renovare… dar oricum, n-as fi avut suficient timp. A urmat Catedrala Mitropolitana, Cladirea Teatrului National, Casa Memoriala Vasile Pogor si apoi Parcul Copou… din scoarta-n scoarta. Duminica am continuat cu Gradina Botanica. Intr-adevar, senzationala.

Per ansamblu, un oras frumos.

M-am intors deprimat. Am realizat inca o data (daca mai era nevoie) ca avem o tara extraordinara de care ne batem joc cu cea mai mare nesimtire. Avem o tara superba, bogata si cu o istorie frumoasa. Nu mi-am imaginat niciodata ca pot ajunge in sitiatia in care sa-mi doresc sa emigrez cat mai departe de o tara pe care o iubesc atat de mult dar care din pacate este condusa de carpe ca Basescu & Co. Efectiv m-am saturat de nesimtire, de oameni care fug de responsabilitati, de oameni care mint cu nerusinare. M-am saturat de hoti care te lasa-n curu’ gol doar pentru a-si creste ei odraslele prin cluburi, masini de lux si afaceri dubioase. M-am saturat… vreau sa plec din Romania. Cat mai departe…

Aaaa, in alta ordine de idei, daca aveati nelamuriri, DA, moldovencele chiar sunt foarte frumoase… dar daca s-ar putea sa nu vorbeasca (cu accent) ar fi perfect🙂

2 comments

  1. Same here … Ieri am trecut prin Suedia, Danemarca si Austria… cand ma gandesc ca intr`o luna trebuie sa ma intorc acasa in RO, ma apuca durerile de cap… dar cu toate astea, mi-e dor rau de casa, masa, familie,prieteni… as vrea sa-i iau pe toti cu mine, ca de intors acasa, nu cred ca o sa ma mai intorc vreodata😦 asa ca, tot ce pot sa zic, RUN FOR YOUR LIFE cat mai poti🙂


  2. Man, latinii aveau o vorbă, cinică, e drept: ubi bene ibi patria. Unde ţi-e bine acolo ţi-e patria. Dacă mi-ai cere un sfat, ţi-aş spune să o întoinzi. Dacă mi-ai cere să vin şi eu, ei bine, n-aş veni. Cam aşa e cu sfaturile. Cert e că ăştia îţi dau toată silinţa să scape de populaţia ţării prin orice mijloace.



Leave a Reply

