h1

Capitala Moldovei…

07/05/2010

La inceputul acestui an, pentru ca tot era la moda sa-ti faci planuri pentru anul care tocmai incepea si pentru ca toata lumea ma intreba obsesiv: “ce planuri ti-ai facut pentru 2010?“, mi-am propus sa vizitez cat mai multe orase din Romania in care n-am fost pana acum. Diseara plec spre Iasi. Am auzit ca e un oras incarcat de istorie si cultura. Initial m-am indoit… apoi am intrat pe net si m-am documentat. Am deja o lista cu cateva locuri pe care vreau sa le vad, cum ar fi: cladirea Teatrului National, Casa Memoriala “Vasile Pogor”, Catedrala Metropolitana sau Manastirea Cetatuia.

Pentru c-o sa fiu cu treaba si n-o sa am foarte mult timp de plimbare, o sa incerc s-o “ard” rapid prin toate locatiile enumerate. Promit sa v-aduc poze🙂

Bun, daca stiti locuri misto in Iasi care chiar merita vizitate… astept sfaturi.

2 comments

  1. Palatul Culturii e superb – merita vazut chiar si pe dinafara, ca in rest e in renovare. Trei Ierarhi si Golia sunt si ele in renovare, sub schele, dar poti intra ca merita.
    Daca nu ploua si ai timp, ia-o putin la pas prin Gradina Botanica, s-ar putea sa-ti placa serele dar si spatiul semi-virgin de langa lac.
    P.S. Si o ciorba de burta la Bolta Rece…


  2. Raluca te învaţă de bine. Adaugă şi Parcul Copou. Iar dacă ai timp, fă-i o poză “cetăţii” de lângă parc. Mă leagă o mulţime de amintiri de locul acela…



Leave a Reply

