h1

Recapitulare

06/05/2010

Stiu, am lipsit nemotivat… si probabil ca voi mai lipsi o perioada. Si nu doar c-am lipsit de pe blog insa in ultima perioada am senzatia ca lipsesc si din propria-mi viata. Ceva de genul: “ce caut eu in viata mea, de ce-am venit sa-mi tulbur linistea”. Si totusi:

Ce ma enerveaza cand ma duc la restaurant, comand o salata si ma trezesc ca-mi aduce chelnerul un castron cu frunze de salata intregi, castraveti taiati rondele (de 2 cm grosime), o rosie taiata in trei parti egale, sare, piper, ulei, otet si tot ce-mi trebuie ca sa mi-o prepar singur. Pula mea, daca voiam sa fac pe bucatarul stateam acasa… dar eu am venit la voi sa mananc o salata gata facuta, nu sa mi-o prepar singur. Daca te numesti restaurant si-mi iei 15 lei pe 3 frunze de salata si-o juma’ de castravete, macar fa in asa fel incat s-o faci calumea… macar taiate si amestecate cum trebuie. Hai ca inteleg, nu pui ulei, otet, sare… dar toaca-n pana mea frunzele alea de salata, ca n-am venit la restaurant sa pasc direct din cultura de salata. Si vorbesc in general pentru ca am observat ca peste tot e la fel. Dupa ce-am patit ieri cu salata de care va vorbesc, m-am gandit serios inainte sa comand o bere. Totusi, dupa ce i-am cerut chelnerului berea, m-am gandit ca s-ar putea sa vina cu malt, hamei, drojdie si apa de munte, cum zice reclama (da, vorba bancului, in loc de apa trebuia sa-mi aduca hidrogen, oxigen si un vas berzelius). Am avut noroc, p-aia o aveau preparata… cu tot cu bule de oxigen😀

Acum 10 minute ne povestea o colega in ce hal s-a enervat taica-su cand a folosit tubul de fixativ pe post de deodorant antiperspirant. M-am tavalit de ras… atat de tare incat am fost incapabil s-o intreb daca era epilat sau nu :))

Weekendul trecut am vazut seria BD. Doamne, ce umor aveau oamenii aia… in frunte cu Dem Radulesc si Toma Caragiu. Stiu c-a tot fost dat pe la TV insa daca cumva l-ati ratat… si vreti sa vedeti o comedie tipic romaneasca, uitati-va la BD, n-aveti cum sa regretati.

See you soon !

5 comments

  1. cred ca trebuie sa schimbi restaurantul…daca asa fac ei salata, sigur si celelalte le fac in aceeasi maniera.


  2. @gabriela: Nicio şansă. Aici va avea de suferit omul pt. că toţi fac la fel.


  3. muta-te la Cluj. Aici e putin altfel.🙂


  4. @gabriela: erh, am trăit ani buni în Cluj. E singurul oraş pe care îl iubesc.


  5. Uite, cu restaurantele…fa ce fac eucand merg sa mananc in oras. Ia pizza, scurt si la obiect. Satisfactie garantata😀



Leave a Reply

