h1

Una rece, una calda…

18/04/2010

Pe sistemul: “cel mai adanc intuneric este chiar inainte de a rasari soarele”, ieri m-am trezit la 7, suna telefonul in disperare si refuzam sa cred ca trebuie sa ma ridic din pat. M-am imbracat cu ce-am gasit si am taiat-o la serviciu cu gandul ca oricum, n-o sa ma prinda 2, 3 dupa amiaza acolo. Si cum socoteala de acasa n-are nicio treaba cu cea din targ, m-a prins 5 si ceva la birou. Nasoala zi… parca nici n-am simtit c-a fost sambata. (asta-i partea partea proasta)

Partea calda?

Ce poate fi mai “cald” si mai frumos decat sa fii trezit de primele raze de soare venite dinspre mare? Ce poate fi mai frumos decat sa lasi incet geamul de pe partea soferului si sa auzi cum canta pescarusii? Va spun eu, NIMIC. Mai conta ca nu era nici 7 dimineata si nu aveam decat o ora si ceva de somn… si ala dormit chinuit pe bancheta din masina? Nu. Valurile se izbeau mult prea puternic de tarm incat sa ne mai pese ca suntem obositi. Am avut o dimineata perfecta… asta ca tot va spuneam cat de bestiala este viata mea.

Am condus inca 3 ore… am ajuns in Bucuresti si inca mai simt briza mari cum ma izbeste usor in ceafa. Inca mai aud pescarusii si parca intrevad si cateva raze de soare… De oboseala nici nu se pune problema… ma simt de parc-as veni dintr-un concediu de 3 saptamani😀

N-am avut niciodata pretentia ca ma pricep la cuvinte. Nici la poze nu ma pricep… dar imaginile de mai jos s-ar putea sa va transmita mai bine starea pe care incercam s-o descriu…

5 comments

  1. hey, unde ai fost, in portul 1 mai din ct? sau doar seamana?😀


  2. mda….superbe senzatii……imi si imaginez…..mmmmm


  3. cu Gabi, nu? si mai cine a mers (ca sa il citez pe dragul de Bobby)? :)) mi-e ciuda, atat am vrut sa va transmit..


    • gabi ?

      a iesit de mult din gasca noastra… de pe vremea cand undeva in Constanta am participat la o nunta😀

      Nu, n-am fost cu Gabi.

      oricum, urata remarca ai facut :p


  4. dude, un sobolan de birou te uraste pentru pozele astea in momentul de fata🙂



Leave a Reply

