h1

Inca un exercitiu de imaginatie…

16/04/2010

S-ar putea sa devin putin rautacios pe parcursul acestui text asa ca pregatiti-va de pe acum.

Nu se poate sa existe un om normal pe lume asta care sa nu cunoasca o persoana de sex opus urata cu aluviuni. Nu se poate sa fii baiat si sa nu cunosti macar o fata apropiata de varsta ta care (ai senzatia), orice ar face, n-ar avea cum sa-ti provoace o erectie… cat de mica. Hai ca deja aveti in minte numele sau macar fata acelei persoane… fiecare dintre noi cunoaste asa ceva. De exemplu, eu am o colega de servicu… nu cred ca are mai mult de 27, 28… insa este infioratoare. Eu de fel sunt foarte pretentios si selectiv cand vine vorba de fete… dar asta este de-a dreptu’ oribila. Stiu, sunt rau… da’ frate, asta cred si e dreptul meu sa-mi spun parerea. Este genul de fata cu care, daca as ramane singur pe o insula pustie, stiind sigur ca nu mai exista o alta fiinta umana pe toata planeta… iar intreg viitorul Terrei ar depinde de barbatia mea… i-as spune: “imi pare rau, rasa umana va disparea”. Si d-as vrea… nu cred c-as putea.

Acum, ca v-ati facut o idee despre acea persoana de care vorbesc… ca in mintea voastra sigur este un nume sau un chip… sa va provoc imaginatia.

Imagineaza-ti ca esti la o petrecere la care ia parte si aratarea respectiva. E bautura, muzica, voie buna etc. Te imbeti ca porcu’, ti se taie filmul si te trezesti a doua zi in camera de hotel, cu capul greu si privirea incetosata. Nu-ti mai aduci aminte nimic din ce s-a intamplat in seara precedenta. Ridici capul de pe perna si dai de privirea hidoseniei de care vorbeam. Ridici patura… esti gol pusca… si nu poti decat sa-ti imaginezi ce s-a intamplat.

Ce faci? Cum reactionezi? Ce-ti trece prin minte prima data? Cum o dregi?

17 comments

  1. :)))) moooor de ras.

    Cred ca daca mi s-ar intampla asa ceva, as lua-o razna …


  2. ma car dracului de acolo …


  3. :))))….mai tii minte reclama aceea cu tanarul care se trezeste dimineata , intrao camera de hotel? In baie se aude o femeie cantand si el, mahmur, da peste o pereche de chiloti roz, de matasae, imensi…..cred ca marimea 60 +….cam asa si cu tine…dar…nu se stie niciodata daca se pune problema sa faci un sacrificiu in interesul umanitatii.


  4. Te scoli, pardon, trezesti frumos si pleci. Nu trebuie sa dai oricui explicatii😛


  5. glock 12

    primu pentru ea

    al doilea pentru tine

    hai ca sunt rautacioasa…

    o trecem la experiente neplacute, si gata


  6. Te rogi ca toti ceilalti de la petrecere sa fi fost beti muci in seara respectiva, pleci dracu’ d-acolo cat timp creatura sforaie. Nimeni nu trebuie sa stie nimic.


  7. Man, nu cred că se poate întâmpla ceva mai rău decât mi se întâmplă când o văd dând din mâini pe vrăjitoarea din reclama cu Dan Bitman…


  8. un blog prost e atunci cand obosesti citind…uite ca eu am obosit


    • ok, atunci esti binevenit sa nu mai vii p-aici🙂

      asta daca intelectual vorbind esti capabil sa-mi intelegi subtilitatea🙂


      • subtilitatea cred ca nu vine de la tine…a fost doar o replica crunt de banala, de cartier.


  9. 🙂
    Cum o dregi fata de tine, sau fata de acea fiinta?!

    Fata de tine, ai un castig. Ai inteles diferenta dintre capul de pe umeri si cel dintre picioare.

    Fata de ea, iti pleci umil capul, cel de pe umeri, ca celalalt e culcat de multa vreme, si-i recunosti spasit, ca cel de jos (capul) nu cunoaste notiunea de urat! Te recunosti invis.
    :)))


  10. Mai este un aspect pe care trebuie sa-l iei in consideratie si este extrem de important!
    Acela ca viata s-ar putea sa-ti mai dea palme de genul acesta, si mult mai dureroase: mutilarea! Orice experienta iti poate aduce un plus in cerebel,totul tine de pozitie (nu e cazul de kamasutra)
    :))


  11. eu voi spune in minetea mea: “sper ca i-am dat doar o muie”. apoi ei: “ti-am facut si altceva in afara ca ti-am dat o muie?”

    da… asta ti s-a intamplat tie, sau faci jocuri interactive? ca io scot imediat papusa Robingo la tine, si te blochez!


    • si daca-ti raspunde: “aaa, nu, tu mi-ai facut sex oral toata noaptea… nu-ti mai amintesti?”😀


  12. Asta e, se mai intampla ….


  13. ai sa gasesti pe cati ca voi replica la articolul lui bargau…sper sa nu te plictiseasca…


  14. 😀😀😀



Leave a Reply

