h1

“De ce viata mea e bestiala”

16/04/2010

Nu e leapsa, nu e obligatie si nici link. La urma urmei, la ce i-ar trebui lui Ovidiu un link de la mine ?!?!

Totusi, ideea lui mi s-a parut geniala. Pentru ca toata lumea, mai ales inclusiv cea online, se axeaza pe lucrurile care ne enerveaza, pe care le uram si care ne fac viata mai urata. De data asta, o sa va arat si partile frumoase din viata mea… sunt sigur ca astfel de parti exista in viata fiecaruia dintre noi… trebuie doar sa constientizam ca ele exista. Fara sa ma aratati cu degetul ca-s laudaros sau grandoman, o sa va spun “cu liniuta de la capat” de ce viata mea nu este tocmai urata:

– 26 de ani, <in floarea varstei>, intreg din punct de vedere fizic, fara burta (dar cu inceput de chelie). Totul e la locul lui, 2 maini, 2 picioare, 4 ochi… ouch… am zis-o p-asta🙂 (nu, nu e anunt matrimonial… doar ma laud)

– am un serviciu acceptabil remunerat… nu pot sa spun “bine remunerat” ca s-ar putea sa mai citeasca vreun coleg ceva… si starnesc invidia. Parca aud: “bulangiul ala sta toata ziua pe blog, freaca menta si castiga mai mult ca mine… ce firma de cacat”.

– ma bate gandul sa-mi cumpar propriul meu apartament… dar ma gandesc serios inainte sa ma indatorez pe 30 de ani la banca😀

– desi ma bate gandul sa-mi iau casa… asta nu inseamna ca n-am una. Stau in apartamentul alor mei… iar ei s-au mutat din Bucuresti de vreo 3 ani. Deci practic sunt singur intr-un apartament cu 3 camere… teoretic NU.

– am avut vreo 4 generatii de colegi (scoala generala, liceu, facultate, serviciu) si din fiecare categorie, mi-au ramas cativa prieteni pe care chiar pot sa ma bazez in orice secunda…

– ovidiu incepea prin: “viata mea e bestiala in primul rand pentru ca am o mândră“. Eu n-am putut sa incep asa pentru ca nu am… dar asta nu inseamna ca e ceva nasol. Sa nu fiu nesimtit, sunt momente cand e nevoie de o “ea”… dar de cele mai multe ori (cel putin deocamdata), nu. In momentele astea nu prea am chef sa ma bata cineva la cap. Vreau sa fac ce vreau, ce-mi trece prin cap, fara sa ma gandesc c-o supar sau c-o fac sa se simta prost. Cred ca asa e corect si fata de mine si fata de eventuala “ea”.

Nu-i asa ca am intr-adevar o viata bestiala ?

Invidiati-ma toti !

6 comments

  1. Foarte tareeeeeeeeee. M-ai facut sa zambesc in aceasta zi mohorata oradeana.

    Sper ca si peste un an, 10 sau mai multi, sa poti spune ca ai o viata bestiala.

    Succes!🙂


  2. Bravo, ma , mamica, asa te vreau: optimist si cu chef de viata! Prea ai fost abatut in ultima vreme🙂
    Pup


  3. […] EstNordEst […]


  4. Stii cum ar suna un post cu titlul asta la mine?

    Viata mea e bestiala pentru ca sunt perfect si superior tuturor.

    Atat.

    Oricum, glumesc cand am zis ca asa ar suna postul…as si argumenta chestia aia.

    Nu, si acum pe bune, chiar glumesc in legatura cu tot ce-am scris mai sus.


  5. Pentru ca ai atatia cititori/comentatori pe blog, ar mai putea fi un motiv!🙂


  6. […] de tarm incat sa ne mai pese ca suntem obositi. Am avut o dimineata perfecta… asta ca tot va spuneam cat de bestiala este viata […]



Leave a Reply

